بازدید 4375
روایت یک شهروند ایرانی از مزایای فروش اقساطی لوازم خانگی

تولید ملی منازل بازنشستگان را نونوار می‌کند

کد خبر: ۱۰۹۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 27 November 2021

در شرایطی که این روزها به واسطه شرایط نامساعد اقتصادی، بازنشستگان برای تهیه کالاهای مصرفی بادوام با مشکلات ریز و درشتی مواجه هستند، با این حال طرح ابتکاری یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی، توانسته کمک بزرگی به بازنشستگان کند تا بتوانند با خرید لوازم خانگی ایرانی کیفیت زندگی بهتری داشته باشند.

خواندن این روایت شیرین و امیدبخش خالی از لطف نیست.

پس با ما همراه باشید:

«این روز ها کمتر می‌شه به یک اتفاق برخورد کرد که مایه امید و دلگرمی آدم بشه. خوشبختانه این اتفاق برای من رقم خورد. خواستم با شما اون رو قسمت کنم تا این امید بتونه کمی نگرانی‌های هممون رو کم کنه. آخر هفته بود همسرم گفت که شام منزل پدرخانم و مادر خانمم دعوتیم. هر دو در سن بازنشستگی هستن و دارن این دوران رو سپری میکنن و از درآمد حقوق بازنشستگی برای گذران زندگی استفاده می‌کنن. ساعت حول و حوش 7 بود که رسیدیم منزل پدرخانمم. توی حیاط قدیمیشون دیدم یه بسته بندی یخچال، ظرفشویی و لباسشویی کامل. همینکه وارد خونه شدم دیدم که کل آشپزخونه رو هم نونوار کردن. البته همه محصولات ایرانی بود. تعجب کردم چون میدونستم پدر و مادر خانمم توانایی خرید این لوازم رو نداشتن به خصوص که اخیرا هم برای دختر آخری جهاز تهیه کرده بودن. ازون جاییکه با پدر خانمم خیلی راحتم گفتم اکبر آقا ببخشید این لوازم که خریدین کیفیتشون خوبه ؟ گفت: پسرم ما هم اول فکر می‌کردیم که چون ایرانی هستن، شاید اون کیفیت رو نداشته باشه؛ ولی همینطور که میبینی، هم ظاهر خوبی و تو این یک ماه که شرکت آورده، کیفیت خوبی هم داشته. راستی لباسشوییمون رو که آوردن مدلی که انتخاب کرده بودیم به دکور آشپزخانه نمی‌آمد که خود شرکت اومد و خیلی سریع عوضش کرد. من که دیدم میشه حالا در مورد نحوه خرید صحبت کنم، پرسیدم اکبر آقا قیمت ها چه طوری بودن؟ گفت: خداروشکر قیمت ها هم نسبت به لوازم خارجی واقعا مناسب هست؛ ضمن اینکه من و عالیه خانم چون بازنشسته بودیم و اینقدر پول نداشتیم، از طرح وام پنج ساله صندوق بازنشستگی که به عنوان یک طرح رفاهی بوده، هر دومون استفاده کردیم. گفتم که صندوق بازنشستگی شما وام با چند درصد میده، که شرایط وام رو برام توضیح داد: داستان ازین قراره که به هر فرد بازنشسته ای که عضو صندوق باشه 50 میلیون تومان اعتبار میدن تا بتونه کالای ایرانی رو با قیمت مناسب بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری کنه.»

این دست از روایت ها بسیار است اما از آنجایی که همواره تلاش های تولیدکنندگان داخلی برای تقویت این صنعت و رفع نیاز مردم و بازار از سوی برخی نادیده گرفته می شود، کمتر به اینگونه مباحث پرداخته می شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم