بازدید 7734

فدراسیون فوتبال، استقلال و پرسپولیس را محکوم کرد

کد خبر: ۱۰۹۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 27 November 2021

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جدیدترین آرای صادره کمیته وضعیت به‌شرح زیر است:

با توجه به شکایت فرشید باقری از باشگاه استقلال تهران به‌دلیل مطالبه وجه به‌مبلغ 20 میلیارد ریال، باشگاه استقلال به پرداخت این مبلغ و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

فرشاد احمدزاده بابت مطالبه وجه پنج میلیارد و 700 میلیون ریالی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد که رأی صادره از سوی کمیته وضعیت مبنی بر محکومیت پرسپولیس به پرداخت یک‌میلیارد و 950 میلیون ریال به‌انضمام هزینه دادرسی است.

علیرضا نقی‌زاده در قالب شکایتی خواستار مطالبه 10میلیاردریالی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد که پس از بررسی پرونده، کمیته وضعیت نسبت به شکایت نقی‌زاده قرار رد صادر کرد.

شکایت بهزاد بشتایم از باشگاه ماشین‌سازی تبریز با موضوعیت مطالبه وجه یک‌میلیارد و 200 میلیون ریالی، موجب صدور رأی محکومیت باشگاه در پرداخت 940 میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

امیرمحمد راجی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شکایت کرد و خواستار طلب 300میلیون‌ریالی شد که در نهایت باشگاه شاهین شهرداری به پرداخت 290 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

با شکایت حسین بابایی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) بابت مطالبه وجه 160میلیون‌ریالی، این باشگاه به پرداخت 115 میلیون ریال به‌انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.
همچنین در شکایت یوسف نادریان از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) جهت مطالبه 600میلیون‌ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.
در شکایتی مشابه از سوی سپهر جهان‌بزرگی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) بابت مطالبه 105 میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.
همچنین باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) باید طبق رأی کمیته وضعیت بازیکنان مبلغ 200 میلیون ریال و هزینه دادرسی را به‌خاطر شکایت مجید انگشتان به وی بپردازد.

شکایت عباس بختیاری از باشگاه محتشم تبریز بابت مطالبه 300 میلیون ریالی، منجر به صدور رأی محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار