بازدید 5637
۴

باقری: ایران برای توسعه روابط با کویت برنامه دارد

معاون سیاسی وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز پنجشنبه با شیخ احمدناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت دیدار و بر توسعه روابط همه جانبه با همسایگان و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس و کویت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲ 26 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از سفارت ایران در کویت در این دیدار که با حضور قائم مقام و معاونان وزارت امور خارجه کویت و کاردار سفارت کشورمان در این کشور روز پنجشنبه (۴ آذر) برگزار شد، وزیر خارجه کویت ضمن ابلاغ پیام سلام و تحیت امیر و مقامات عالی رتبه کویت به مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
وی همچنین در این دیدار از مواضع دوستانه جمهوری اسلامی نسبت به کویت و دیگر کشور‌های منطقه قدردانی کرد.
شیخ احمد الصباح در این دیدار پیوند‌های تاریخی و ناگسستنی دو کشور را مهم و ریشه‌دار توصیف و ابراز امیدواری کرد تعامل میان دو کشور بیش از پیش ارتقا یابد.
علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان هم در این دیدار گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران توسعه و تقویت روابط با همسایگان به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس را به عنوان اولویت اساسی در دوره جدید تعیین کرده است.
وی خاطرنشان کرد: ما برای توسعه روابط همه جانبه با کویت و سایر کشور‌های منطقه برنامه داریم و امیدواریم پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود به ویژه کمیسیون مشترک برای تقویت تعامل میان دو کشور هرچه سریعتر فعال شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شما که برای جهان هم برنامه دارید کویت که هیچه
کدام کویت؟ همان کویتی که در اجلاس ضد ایرانی کشورک های عربی حاشیه خلیج فارس که چند روز پیش انجام شده بود شرکت نموده و به همراه قطر و عمان بنفع امارات درباره جزایر همیشه ایرانی رای مثبت دادند و از ایران خواستند که این جزایر را هر چه زودتر به امارات بازگردانند، منظورتان همین کویت است؟
کویت دنباله رو عربستان است و عربستان همراه همیشگی غرب
آیا کویت هم برنامه دارد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار