بازدید 5322

آغاز فعالیت حضوری مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از امروز دوشنبه اول آذر ماه فرآیند آموزش‌های حضوری خود را آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 22 November 2021

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، داود گلی در گفت و گو با ایسنا افزود: نحوه و میزان حضور دانش آموزان در کلاس های درس از طریق مدیران مدارس به خانواده‌ها و اولیای آنان اطلاع رسانی شده و در راستای صیانت از سلامت معلمان و دانش آموزان، رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی بسیار ضروری و مورد تاکید است.

گلی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و اعلام وزارت آموزش و پرورش، از نیمه آبان ماه فعالیت مدارس متوسطه دوم استان آغاز گردیده و از امروز دوشنبه اول آذرماه ۱۴۰۰ دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول در مدارس و کلاس‌های درس حضور خواهند یافت.

وی افزود: نحوه حضور دانش‌آموزان و استمرار فعالیت های آموزشی در مدارس بر اساس تصمیم شورای مدرسه و اقتضای شرایط از طریق مدیران و عوامل مدارس باید به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی شده است.

داود گلی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی آموزش و پرورش صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان خواهد بود؛ بنابراین ضمن تاکید مجدد بر مشارکت حداکثری در طرح واکسیناسیون، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری و مهم می باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر