بازدید 5982

کودک ۴ ساله در آتش سوزی مشکوک جان باخت

کد خبر: ۱۰۸۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 21 November 2021

وقوع آتش‌سوزی در محل سکونت یک خانواده در شهرستان رفسنجان، مرگ کودک چهار ساله و سوختگی دیگر اعضای این خانواده را به دنبال داشت.

به گزارش خراسان، رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تشریح جزئیات این حادثه مرگبار گفت: چهار عضو یک خانواده اهل رفسنجان در آتش سوزی با بنزین گرفتار شدند که پسر بچه چهار ساله این خانواده جان باخت و بقیه اعضا با بیش از ۸۰ درصد سوختگی با اورژانس هوایی به بیمارستان سوختگی کرمان اعزام شدند.

دکتر حسینی زینلی در تشریح این حادثه افزود: ساعت ۱۳ دیروز یک فقره آتش سوزی به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده شد و عوامل امدادی با سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های دوّم، سوّم و چهارم شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک کودک چهارساله به دلیل شدت سوختگی در صحنه حادثه جان سپرد و پدر ۳۷ ساله، مادر ۳۲ ساله و دختر هفت ساله این خانواده با شدّت سوختگی زیاد با بنزین به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) و سپس با اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح و سوختگی کرمان منتقل شدند.

وی با بیان این که درصد سوختگی سه عضو باقی مانده بالای ۸۰ درصد است، اضافه کرد: این حادثه در «علی آباد انقلاب» از توابع رفسنجان اتفاق افتاده است. درهمین حال فرمانده انتظامی رفسنجان هم تایید کرد که منشأ آتش‌سوزی بنزین بوده است.

سرهنگ محمدجواد آرامون در گفت و گو با ایرنا افزود: برای کشف علّت این حادثه پرونده ای در نیروی انتظامی تشکیل شده است و موضوع در دست بررسی ویژه قرار می گیرد. وی ادامه داد: احتمالاً دعوای خانوادگی یا فقر اقتصادی موجب شده است تا این حادثه اتفاق بیفتد و پدر خانواده با بنزین اهالی خانه را آتش بزند؛ لذا پیگیر کشف حقیقت هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی