بازدید 22934
۷
تلاش مدیران قبلی فدراسیون برای تطهیر خود

ادعای عجیب: استشهادیه تاج باعث کاهش غرامت ویلموتس شد!

هیچ اصل حقوقی و قضایی و عقلی نمی پذیرد که شهادت طرف محکوم یک پرونده، برای تغییر حکم مورد استناد قرار گیرد و این ادعا حداقل در مورد تاج و مسوول دفترش در دعوا با ویلموتس کاملا مردود و مضحک است.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ 20 November 2021

یکی از مدارکی که مدیران جدید فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس از آن کمک گرفته اند، مربوط به استشهاد دسته جمعی بازیکنان تیم ملی در مقطع فعالیت سرمربی بلژیکی می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در مورد پرونده شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال جزییات زیادی نوشته شده، اما آنچه تا امروز به آن پرداخته نشده، مربوط به استشهاد دسته جمعی بازیکنان تیم ملی علیه سرمربی سابق شان می‌شود که کمتر کسی از آن خبر داشت اما به نظر می رسد عده ای می خواهند خودشان را به این استشهادیه بچسبانند تا تطهیر شوند.

برخی رسانه ها از شنیده هایی می گویند که در دفاعیه فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS مطرح شده است،هرچند این احتمال وجود دارد که این شایعات از سوی جریان خاصی در جهت تصاحب سهم خود از کاهش غرامت ویلموتس نشر یافته باشد.

ادعای عجیب: استشهادیه تاج باعث کاهش غرامت ویلموتس شد!

این شایعه حاکی است مدیران فدراسیون استشهاد چند بازیکنان تیم ملی، مهدی تاج و امیرمهدی علوی به عنوان رییس و سخنگوی سابق فدراسیون فوتبال را در اختیار قاضی پرونده ویلموتس قرار داده اند. گفته می‌شود در این استشهاد این افراد مدعی شده اند سرمربی سابق تیم ملی از روز اول انگیزه‌ای برای کار کردن نداشت و به دنبال غرامت گرفتن بود. این در حالی است که حرف های مهدی تاج یا علوی به هیچ عنوان نمی تواند سندی برای اتکای قاضی پرونده باشد و این حرفی گزاف است.

جالب اینکه تاج ماهها بعد از خطای فاحشی که مرتکب شد، باز هم در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سه حضور یافت و از این قرارداد دفاع کرد. حال چطور می تواند از سوء نیت ویلموتس دم بزند؟!

ادعا شده که یکی از دلایل و مستندات دادگاه CAS برای اینکه رای ویلموتس را از ۶.۲ میلیون یورو به ۲.۵ میلیون یورو کاهش بدهند به همین استشهاد بر می‌گردد و در واقع اظهار نظر افرادی که از نزدیک با او کار کرده اند مثمر ثمر بوده است اما باید در قبول این ادعا تشکیک جدی وارد کرد.

در واقع هیچ اصل حقوقی و قضایی نمی پذیرد که شهادت طرف محکوم یک پرونده، برای تغییر حکم مورد استناد قرار گیرد و این ادعا حداقل در مورد تاج و مسوول دفترش کاملا مردود است.

نویسنده: صادق عرب

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مشکل اصلی تاج و دار و دسته او هستند، گر چه کسی در کشور زورش به تاج نمی رسد و احتمالا ایشان به بالا ها وصل است
مجرم اصلی تاج است اگر قوه قضاییه عرضه داشته باشد حق مردم ایران را از حلقوم این آقا باید بیرون بکشد
هرچند هم که تاج و ...گاف داده باشند و اشتباه در صدور قرار داد کرده باشند ،قانون باید به نفع مظلوم رأی بده نه به نفع ظالم!این آقا نیتش از اول کلاهبرداری بود و همه اینو می‌دونیم.کاملا عیان است.ازنتایج کارش معلومه که اینکاره نبود .... ظاهر تاج هم درسته که به احمق ها میخوره ولی کل مجموعه در این تصمیم مقصرند و نباید می‌گذاشتند که تاج جای خودشو تو قایق سوراخ کنه...حالا همه مسئولانی که نشستند و نظاره گر این جریان بودن باید و باید محاکمه و مجازات بشن..تمام
2.5 میلیون یورو باید غرامت پرداخت شود . کل ماجرا را کنار گذاشته اند و بابت کاهش آن خوشحال هستند؟ چرا باید چنین پولی پرداخت شود در حالیکه مردم گرسنه اند. این پول را از اموال خود تاج و رئیس دفترش و بقیه بگیرید.
میلیاردها دلار سرمایه این ملت را به هوا دادند البته خودشان هم بی نصیب نماندند بردند و خوردند و چپاول کردند. میخورند و میبرند و چپاول می کنند.
تارج و حراج بیت المال در روز روشن و در رفتن تارج کننده از زیر بار مسئولیت در روز روشن آفتابی!!
حالا مگه دو و نیم میلیون یورو کم مبلغی هستش ؟!!!
تازه اونم از جیب ما ملت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی