بازدید 11551

جواب فغانی به ادعای مجیدی درباره پنالتی استقلال

کد خبر: ۱۰۸۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 20 November 2021

داور دیدار استقلال - نساجی مازندران گفت که برخورد توپ بازیکن استقلال به دست مدافع حریف خطای پنالتی نبوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا فغانی داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران درباره اظهارات فرهاد مجیدی که گفته بود فغانی شهامت داشته باشد و به دلیل نگرفتن خطای پنالتی عذرخواهی کند، گفت: عملکرد تیم داوری را ناظر بازی ارزیابی می‌کند که خوشبختانه رضایت داشت.

وی افزود: مسئولان مصمم هستند سیستم VAR را بیاورند، اما روز گذشته متوجه شدم داوران امکانات اولیه مثل سیستم رادیویی را ندارند. سه نخبه داوری به نام‌های خداداد افشاریان، حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان در فدراسیون هستند و سعی کنند با حمایت شهاب عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون امکانات اولیه را برای داوران فراهم کنند و سپس دنبال VAR باشند.

داور دیدار استقلال - نساجی مازندران خاطرنشان کرد: فیلم بازی را همه دیدند و طبق گفته کارشناسان این صحنه هند نیست. دوست عزیز ما (فرهاد مجیدی) این مدلی صحبت کردند و باید به او بگویم قرار نیست هر هفته یک داور بخواهد معذرت‌خواهی کند. اگر داوری مرتکب اشتباه شد و عذرخواهی کرد، کار اشتباهی است و باب خواهد شد. مجیدی سرمربی تیم معتبری است و سرمربی تیم فوتبال امید بوده، بهتر است اطلاعاتش را زیاد کند و فرار رو به جلو نکند تا فشار روی داور وارد شود.

فغانی اظهار داشت: از این مسائل زیاد دید‌‌ه‌ام و برای من مهم نیست چه فشاری روی ما بیاورند. در صحنه‌ای که اعتراض شد، دست کنار بدن بود و طبیعی است. در صحنه‌ای که در دیدار تیم ملی ایران و سوریه اتفاق افتاد دست از بدن خارج شده و غیرطبیعی بود. در بازی دیروز بازیکن حرکت اضافه ندارد و نمی‌تواند برخورد توپ به دست او هند باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
حرکت اضافه نداشته یعنی چی؟
چرا در این مملکت هیچ کس شهامت پذیزش اشتباهات خودش را نداره
وقتی دست بازیکن حریف مانع ارسال توپ بشود و به عبارتی سانتر ارسالی به روی دروازه را قطع کند هند است و چون درون18قدم است اعلام نقطه پنالتی
اینا را هم من باید بهت بگم آقای فغانی؟؟؟ یا چون تیم استقلاله اینجوری میگی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عزیزم اولاً سانتر نبود و از فاصله تقریباً دومتری توپ به زیر زانو و سپس به نوک انگشتان مدافع نساجی که بسته هم بود برخورد کرده که قطعاً پنالتی نیست ! حرکت اضافی یعنی اینکه مثلاً دستش را مشت کند و به توپ ضربه بزند یا با کف دست مسیر توپ را عوض کند که هیچکدام صورت نگرفت ! شهامت را باید مربیان یاد بگیرند که با هر باختی آسنان ریسمان نکنند و باخت را گردن هزار نفر بیاندازند الی خودشان !
پس فرهاد ببند دهنتو و کارتو بکن
سلام. یک سرمربی باید اول اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد بعد یک مربی فنی خوبی باشد . آقای فرهاد مجیدی در کارنامه خودنشان داده است که اینطور نبوده .
آقای فرهاد مجیدی اعتراض باید منطقی باشد
اره اگه بازی پرسپولیس بود و یک گل هم عقب بود پنالتی نمی گرفتی و باز هم همین حرفا رو میزدی آقای فغانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
برادرم زمین هم کج بود. این مورد را هم برای اعتراض مد نظر داشته باشید
زوری که نمیشه هند گرفت
وقتی مربی ناتوان در بردن باشد زمین داوری وهمه را مقصر می کند
با سلام
یادمون نرته همین چند هفته پیش بود که آقا یمجیدی درمورد آقای فغانی گفتند اگر چند داور مثل ایشون توی لیگمون داشتیم استقلال قهرمان می شد. پس حالا چی شد که فغانی اخ شد.
دست بازیکن در جلو بود و در زمان صربه دست بطور واصح به کنار حرکت کرد فغانی یک پرسپولیسی و ضداستقلالی است این داور تا حالا یک داوری که در اون نقش نداشته باش نداشته
فیفا اعلام کرد هر توپی ب دست بخورد پنالتی هست بهتره فغانی خودت رو ب روز کنی واطلاعات بالا ببری وفرار رو ب جلو نکنی
استقلالیا یادتون هست که بعداز دربی خودتون و مربیا ومدیراتون میگفتید فغانی بهترین داور آسیاست
پنالتی واضح بود داورا‌ صحنه های بازی‌ تیم های خارجی رو ببینن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار