بازدید 5777

استقلال ناامید از کاهش حکم نجومی استراماچونی

کد خبر: ۱۰۸۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 15 November 2021

چند روز پیش جلسه رسیدگی به پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال و فعلی الغرافه قطر برگزار شد. در این جلسه، علاوه بر وکلای باشگاه استقلال و استراماچونی چند نفر نیز به عنوان شاهد حضور داشتند.

 

باشگاه استقلال به مانند گذشته مدارکی را ارائه کرد مبنی بر اینکه استراماچونی قصد ماندن در ایران را نداشته است. از طرفی، در بحبوحه جدایی او از استقلال، پذیرفته بود به ایران برگردد، با این شرایط که قراردادش به یکسال کاهش پیدا کند.

 

این دو مدارک از سوی مسئولان استقلال به دادگاه ورزشی CAS ارائه شده است، اما طبق نوشته سایت میدان جالب است که وکلای باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند با وجود تمام تلاش‌شان شانس کمی برای برنده شدن قائل هستند. وکلای استقلال در این پرونده از کشورهای مالزی و اسپانیا هستند و پس از پایان جلسه عنوان کرده‌اند استقلال مدارک خوبی دارد اما با توجه به اینکه فیفا روی دو ماه عدم پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان حساس است و این باشگاه نیز نتوانست به تعهداتش عمل کند، برگ برنده بیشتر در اختیار استراماچونی است.

 

خبر بد برای استقلال اینکه در پرونده استراماچونی روزانه 5 درصد جریمه برای پرداخت نشدن مطالبات او لحاظ می‌شود که در صورت محکومیت مبلغی که استقلال باید پرداخت کند به بیش از یک میلیون و 400 هزار یورو خواهد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر