بازدید 6770
کیکاووس سعیدی رد کرد؛

تاخیر در انتخابات کمیته المپیک به بهانه ابلاغ شورای نگهبان؟

کد خبر: ۱۰۸۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ 12 November 2021

بر اساس اعلام دبیر کل کمیته ملی المپیک اساسنامه این کمیته تا انتخابات ابلاغ خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کیکاووس سعیدی درباره اینکه کمیسیون ورزشکاران در دوره قبل حاشیه زیادی داشت، شرایط را در این دوره چطور می‌بینید، عنوان کرد: کمیسیون دوره قبل نخستین کمیسیونی بود که شکل گرفت. چون تجربه اول بود عزیزانی که آمدند تلاش‌هایی انجام دادند اما ورزشکاران باید قضاوت کنند تا چه اندازه انتظارات آنها برآورده شده است.

سعیدی درباره انتخابات کمیته و اینکه گفته می‌شود اساسنامه هنوز از شورای نگهبان ابلاغ نشده، تصریح کرد: انتخابات هفته اول بهمن برگزار می‌شود. از دهه اول آذر فرآیند ثبت‌نام را شروع می‌کنیم. اساسنامه تقریبا نهایی شده و قبل از انتخابات کمیته ابلاغ می‌شود. این اساسنامه در هیات وزیران تصویب شده، به تایید مجمع کمیته و IOC رسیده است. ابهاماتی از سوی شورای نگهبان وجود داشت که در تعامل رفع شد. در چند مرحله رفت و برگشت دوباره به شورای نگهبان ارجاع داده شد تا نطر نهایی ابلاغ شود.

سعیدی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، یادآور شد: تا جایی که مطلع هستم مسئولان ذیربط در وزارت ورزش تلاش می‌کنند به موقع مجامع را برگزار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که دبیر گفته کمیته و وزارت عدالت را در تخصیص بودجه رعایت نکرده‌اند، گفت: کشتی ورزش ملی ماست و نیاز به حمایت کامل دارد و باید از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از این رشته استفاده کنیم. امسال براساس شاخص‌ها بودجه‌ای را مصوب کردیم که براساس آن عمل شد.در جریان نزدیکی به المپیک بودجه‌ای را به فدراسیون‌ها اختصاص دادیم که کشتی هم بود. به منابع هم باید نگاه کنیم. آقای دبیر زحمت کشید و محصول تلاش‌ها درخشش کشتی‌گیران در مسابقات جهانی و المپیک بود. امیدواریم این رشته در المپیک پاریس هم بدرخشد‌ به رشته‌های دیگر هم باید توجه داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره اینکه کشتی از شما طلب دارد، چه زمانی مطالبات پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: تا پایان سال کشتی مطالبه دارد که در دستور کار است پرداخت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی