بازدید 18685
۴

واکنش فیفا و AFC به برد دراماتیک ایران در لبنان

کد خبر: ۱۰۸۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ 11 November 2021

برتری 2 بر یک تیم ملی ایران مقابل لبنان در هفته پنجم دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر، به منزله صعود شاگردان دراگان اسکوچیچ به صدر جدول گروه A مسابقات بود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در واکنش به این بازی نوشت: «تیم ملی ایران در وقت اضافه و در خانه تیمی مستحکم، به بردی دراماتیک رسید و صدرنشینی خود را مستحکم کرد. آزمون با خنثی کردن گل فرصت‌طلبانه سونی سعد در نیمه نخست، بار دیگر زهر خود را نشان داد. سپس احمد نوراللهی با شوتی آرام گل دوم ایران را به ثمر رساند تا میهمان، هر سه امتیاز این مسابقه را به خود اختصاص دهد.

این پیروزی فراری عالی برای تیمی بود که پنج بار در جام جهانی حاضر شده است تا در صدر جدول گروه A باقی بماند. لبنان هم به نظر می‌رسید در آستانه کسب یک پیروزی تاریخی است، اما این نتیجه باعث شکستن قلب آنها شد. این نتیجه ضربه‌ای بی‌رحمانه به تیم ایوان هاشک بود که در سراسر مسابقه نمایش منظم تدافعی را از خود نشان داد».

همچنین صفحه مسابقات جام جهانی که زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اداره می‌شود، در مورد این مسابقه نوشت: «دو گل در وقت اضافه، قلب لبنان را شکست تا ایران به صدر جدول گروه A بازگردد».

تیم ملی فوتبال ایران , تیم ملی فوتبال لبنان ,

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
لبنان در طول مسابقه هیچ خطر جدی روی دروازه ایران نداشت گل شناسی به کمک باد وکمک داور مسابقه در طی بازی تازه خیلی هم خدا شکر کنند که دوگل خورند
این برد جواب بازیکنان لبنان بود که همش خودشون رو زمین می انداختن
مگه اولین بار است که یک تیم در وقت اضافه نتیجه را عوض میکنه.حالا چرا فیفا ای افسی غمگینند.قلب لبنان نشکست بلکه شما سوختین
زنده باد ایران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها