بازدید 7629

اختلاف هیات مدیره تراکتور با نظمی

به نظر می‌رسد با استعفای جمشید نظمی از مدیرعاملی باشگاه تراکتور موافقت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 09 November 2021

به گزارش تابناک به نقل از میزان - شاید اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور ادعا کنند استعفای جمشید نظمی را بررسی خواهند کرد، اما اینطور به نظر می‌رسد که با این استعفا موافقت شده است. نظمی که چندی پیش اعلام کرده بود با گزینه‌های داخلی مذاکره نخواهند کرد و فرصتی برای جذب مربی خارجی ندارند خیلی زود متوجه شد باشگاه نظر دیگری دارد.

مذاکره دیگر اعضای برای جذب مربی خارجی و در پی آن اعلام این خبر که آن‌ها تمام پرونده‌های داخلی را بسته در پی مربی خارجی هستند باعث حساسیت موضوع شد. اتفاقات اخیر در جلسات هیئت مدیره نیز حکایت از اختلاف نظر بین اعضا مخصوصاً مدیرعامل باشگاه داشت. به این ترتیب وقتی نظمی شرایط را برای ادامه کار مناسب ندید تصمیم به استعفا گرفت.

این طور به نظر می‌رسید که یکی از اعضای هیئت مدیره به شدت در پی مدیرعاملی باشگاه تراکتور است. او که پیش از این نیز سابقه مدیرعاملی در تبریز را داشت این بار قصد دارد در باشگاه بزرگ‌تر تبریز عنوان مدیرعامل را به دست آورده و مسائل و امور باشگاه را پیگیری کنند. این شرایط، اما برای نظمی قابل قبول نبود و با استعفا از سمت خود به نوعی اعتراضش را به زنوزی العام کرد و تصمیم به استعفا گرفت.

در حال حاضر جلسه‌ای در همین خصوص و البته وضعیت سرمربی تیم تراکتور در جریان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست