بازدید 13598

دوچرخه سواری زنان جرم است؟

نماینده مردم قم گفت که تصویب قانون برای جرم انگاری ناهنجاری‌هایی مانند دوچرخه سواری زنان و بدحجابی، نیازمند درخواست دستگاه‌های مربوطه است و خوشبختانه این مجلس برای حل این مسائل مستعد است.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 09 November 2021

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست ستاد عالی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه من قانونی در رابطه با سگ گردانی در قوانین پیدا نکردم، اظهار کرد: این در حالی است که بسیاری از کشورها از اروپا گرفته تا کشورهای عربی قوانین محکم، متقن و سنگینی برای این موضوع دارند.

وی گفت: تصویب قانون برای جرم انگاری ناهنجاری‌هایی مانند دوچرخه سواری زنان در سطح شهر، بدحجابی و موارد دیگری که هنجارهای جامعه را مورد هجوم قرار می دهد نیازمند درخواست دستگاه‌های مربوطه است و خوشبختانه این مجلس برای حل این مسائل مستعد است.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: اگر برخی از قوانین موجود ما بازدارندگی ندارند هر دستگاهی باید متناسب با مأموریت و نیاز خود در قوانین بازنگری کند و برای تصویب به مجلس پیشنهاد کند تا همانطور که پلیس راهور جریمه ها را مرتب بروزرسانی می‌کند جرایم دیگر هم بازنگری و بروزرسانی شود.

وی با بیان اینکه برخی از برنامه‌های صدا و سیما مروج ناهنجاری‌ها در جامعه است، ادامه داد: متأسفانه برخی از بازیگران تلویزیون در فیلم‌ها، مصاحبه‌ها و فضای مجازی مروج ناهنجاری‌ها در جامعه هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ریشه‌های ناهنجاری‌ها را جهل، فقر، اعتراض به وضع موجود و تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: ما باید بپذیریم که در جنگ با دشمن هستیم و در این جنگ باید به حزب اللهی ها میدان دهیم و از آنها حمایت کنیم و اگر در این جنگ برخوردی هم از طرف مقابل صورت گرفت ما هم باید برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از مجموعه‌های خدماتی خانم‌هایی را با وضعیت نامناسب در پیشخوان خود قرار داده‌اند، گفت: اگر می خواهیم با بد حجابی مقابله کنیم باید یک اراده یکدست ایجاد شود و همانطور که قبل از انقلاب مردم خودجوش عمل می کردند باید همه بخواهند تا بتوان به نتیجه رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۲۸
اخه چرا نمیزارید این باقی عمرمون رو زندگی کنیم چی میخواید از جون مردم افسرده ترین کشور دنیا شدیم
تا چند سال گذشته هر وقت قرار بود وضعیت زنان در ایران با سایر کشورها مقایسه شود می گفتیم ببینید در عربستان زنان حتی اجازه رانندگی هم ندارند. الان در عربستان زنها نه تنها اجازه رانندگی دارند بلکه در اکثر شهرهای آن کشور اجازه انتخاب نوع پوشش خودشان را هم دارند. حالا ما هنوز درگیر دوچرخه سواری خانمها هستیم. بعضی آقایان تخیلات بسیار قوی در برخی مسائل خاص دارند و بر اساس این تخیلات دوچرخه سواری خانمها را نمی پسندند نه اینکه خلاف شرع بدانند.
نماینده محترم بهتر است مردم را سر به نیست کنید تا از این مسایل راحت شوید ومشغله فکری نداشته باشید
خروج بیت المال چی؟ هدر دادن اون چی؟ اختلاس؟ سواستفاده از پست و جایگاه چطور و................. اینا جرم نداره؟ حتما نداره که وضع اینه
گویا در این کشور اساساً زن بودن جرم است!
اگر دوچرخه سواری و بی حجابی بانوان ممنوع بشه مشکلات جامعه کاملا بر طرف میشه انشااله
فقر و فساد و فحشا جرم شما آقايان هست نه دوچرخه سواري بانوان.
والسلام
خداوند به امثال آقای ذوالنوری عمرباعزت وسعادت بدهد که به جای پرداختن به مسائل بی اهمیتی مثل تبدیل مردم ایران دارای عظیمترین ثروتهای طبیعی مردمی گرسنه که طبق آمارخودشان 40درصدمردم قادربه تامین نیازهای اولیه خودنیزنیستند به مسائیل مهم .مورد دغدغه مردم چون دوچرخه سواری زنان میپردازد. آلهی به آقای جنتی ودوستانش هم اجرفراوان بده بابت این نمایندگانی که برای ملت ایران انتخاب کرده اند.
بجای اینکه بفکر معیشت مردم باشی دنبال چه چیزایی هستی.
بتو چه مربوطه که خانمها دوچرخه سوار میشن.
محارم این خانمها مشکلی ندارن, تو حرف حسابت چیه, ناراحتی , تو خیابون نیا
مثل طالبان فکر میکنی......
در مشهد بلي.
آقای ذوانوری رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس است. خواستم ببینم انقدر که به دوچرخه سواری خانمها حساسیت دارند به مسایل خارجی ومنافع ملی هم اهمیت میدهند. مثلا دریکی دوماه اخیر وگستاخی های دولت باکو ایشان اصلا موضعی گرفتند؟
کاش امثال شما متحجرین وجود نداشتند.
چطور میشه جامعه رو تشویق به ورزش کرد درحالی که با دوچرخه سواری نیمی از آنها مخالفید
همه جای دنیا با ناهنجاریهای اجتماعی برخوردمیشود.من خودم دریکی ازکشورهای اروپایی دیدم مردی که با پیژامه به خیابان امده بود توسط پلیس بازداشت شد.. ولی همه جای دنیا هنجارهای اجتماعی را عرف مردم تعیین میکند نه امثال ذوالنوری .
ما مجلسی داریم که با کمترین ارا انتخاب شده اند یعنی مجلس که مردمی نیست و شما تمام دنیا را بگردی موردی نمی بینی که نماینده ای تو گوش سرباز بزند و طلب کار باشد یا نماینده ای که با لودر دیوار دانشگاه را غیر قانونی تخریب کند یا نماینده ای که برای گرفتن ماشین شاستی بلند قهر کند یا نمایندگانی که برای خودشان قانون گرفتن حق مسکن تصویب کنند و در اذیت کردن مردم پشت هم مالیات های مختلف تصویب کنند
"ریشه‌های ناهنجاری‌ها را جهل، فقر، اعتراض به وضع موجود و تهاجم فرهنگی "
جالبه ! اعتراض به وضع موجود در کنار جهل و فقر و تهاجم فرهنگی
شما که باز هم به زنان گیر دادید . چرا همش با زنان در حال جنگ و ستیز هستید ؟؟؟؟ زنان چه هیزم تری به شماها فروخته اند ؟؟؟؟ چرا هر کاری زنان انجام دهند جرم است؟؟؟ شماها واقعا نماینده مردم هستید ؟؟؟؟ مردمی که شما نماینده شان هستید فقط مردها هستند ؟؟؟ شماها خودتان را نماینده زنان نمی دانید ؟؟؟؟ شماها که نمی تونید مشکلات مردم را حل کنید لااقل با این حرفها نمک به زخم مردم نپاشید . برای زنان سرپرست خانوار چی کار کردید ؟؟ برای زنان طرد شده از خانواده چکار کردید ؟؟؟ برای حق مساوی زنان در اشتغال و ارتقای شغلی چکار کردید ؟؟ برای مبارزه با ازدواج اجباری چکار کردید ؟؟؟ برای مبارزه با کودک همسری چکار کردید ؟؟؟ خدایا ما از دست این نماینده ها به خودت پناه می بریم و آنها را به خودت واگذار می کنیم
چرا جرم است؟
به کدامین حکم صریح اسلام؟
در کجای قران گفته شده؟
چرا؟؟؟!!!!! واقعا براتون متاسفیم که بعد از 43 سال هنوز هم نفهمیدید مسیر رو اشتباه میرید!!!! کم کم همه رو از دین و اسلام و .... متنفر خواهید کرد.
عمو بیدار شو ، الان قرن ۲۱ . اینجا ایران است . چشمتو درویش کن . ایمانتو قوی کن و به درد اقتصاد جامعه برس
با این جمله " همانطور که قبل از انقلاب مردم خودجوش عمل می کردند باید همه بخواهند تا بتوان به نتیجه رسید." عملا اعلام میکنند که بقیه افراد به قول خودشون کم حجاب یا دوچرخه سوار رو کلا جزو مردم جامعه نمیدونن و تا این دیدگاه درست نشه وضع همینه
تجربه دوچرخه سواری خانم ها در تهران نشان داد که هیچ جرمی صورت نگرفته و نمایندگان تمرکز خود را بر موارد اصلی کشور متمرکز کنند
مجلسی که فقط دنبال سخت کردن زندگی مردمه و خاصیت دیگه ای نداره . مجلس بیست درصدی بهتر نمیشه.
کلا زن بودن در ایران جرم است!!!
چه انتظاری هست از آنی که سگ گردانی را با دوچرخه سواری خانمها داره مقایسه میکنه ؟؟؟؟؟ در ایران نوع جرم و تعریف ان با همه جای دنیاااااااااااااااااااااا متفاوته... واقعا باعث تاسف است که اینقدر توهین داره میشه به مردان و زنان که تصور بر این است که صبح تا شب مردم دارن چشم چرانی می کنند ... این حرفها توهین مستقیم بر کرامت زنان و مردان است اینها جز ایجاد نفرت و ترویج تفرقه و ایجاد حساسیت های کاذب نتیجه ای ندارد .. چرا مرد ایرانی را اینقدر بی غیرت نشان میدید؟؟
چاپیدن بیت المال، بیکاری، فقر، نابودی منابع عظیم کشور، سوء مدیریت اب ، بی ارزشی پول ملی،فرار جوانها، رانت، فساد، همه اینها مهم نیست فقط دوچرخه سواری زنان و حجاب زنان برای اقایان مهم است. شکم خود اقایان که سیر است و فرزندانشان همه خارج از کشور هستند و ازین موارد نیز مستثنا هستند.
وقتشه که بفهمید ناهنجار طرز فکر شماست که از زندگی متنفرید نه زندگی عادی مردم مثل دوچرخه سواری
مردم را به زور بهشت بریدددددددددددددددددددد! بهشت رفتن زورکی افراد هیچ فایده ای نداره و باعث فرار بهشتیان میشود!
طالبان یک تشکل نیست یک طرز فکر است همانند آنچه که می بینید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست