بازدید 49330

بهترین سامانه برای آموزش دریافت کد بورسی

کد خبر: ۱۰۸۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 08 November 2021

این روزها با توجه به افزایش بیش از حد تورم  و کاهش ارزش پول ملی کشور افراد به فکر سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول خود هستند، به همین دلیل سرمایه گذاری در بورس به عنوان یک نوع سرمایه گذاری پرسود و مطمئن شناخته شده و طرفداران بسیاری یافته است. افرادی که قصد سرمایه گذاری در بورس را دارند باید در بورس ثبت نام کرده و کد بورسی را دریافت کنند. بازار بورس پیچیدگی‌های بسیار زیادی دارد و دانش و اطلاعات جامعی را می‌طلبد. بسیاری از افراد حتی در دریافت کد بورسی نیز دچار سردرگمی می‌شوند و نیاز به آموزش پایه دارند. از آنجا که امروزه تمام افراد، پاسخ نیازهای خود را از اینترنت و سرچ کردن در گوگل به دست می‌آورند، سامانه‌های اینترنتی بسیاری جهت آموزش بورس و دریافت کد بورسی برای شروع یک سرمایه گذاری مطمئن فعالیت می‌کنند که در بین‌ آن‌ها سامانه نظارت به عنوان مرجعی معتبر، آموزش شفاف، ساده و کاربردی را ارائه می‌دهد.

بهترین سامانه برای آموزش دریافت کد بورسی

ابتدا بهتر است مختصری این سامانه را معرفی کنیم. سامانه نظارت شناخته شده‌ترین و معتبرترین سامانه در حوزه بورس است که از تیم متخصص و حرفه‌ای تشکیل شده و فعالیت خود را با هدف یادگیری بیشتر کاربران و شفاف سازی بازار بورس دنبال می‌کند. این سامانه تمام اطلاعات را برای دریافت کد بورسی، نحوه فعالیت در بازار بورس، چگونگی انتخاب کارگذار و معرفی بهترین کارگذاران در اختیار شما قرار می‌دهد. متخصصان بازار سرمایه در سامانه نظارت تلاش می‌کنند تا با نظارت بر عملکرد صندوق‌ها، شرکت‌های سبد گردان و کارگزاران، فضای شفافی ایجاد کنند تا افراد بی‌تجربه به انتخاب درستی برسند.

دریافت کد بورسی

قبل از این که با نحوه دریافت این کد آشنا شوید بهتر است بدانید که کاربرد آن چیست. همان طور که گفتیم برای ورود به بازار سرمایه گذاری بورس باید یک کد اختصاصی داشته باشید. این کد در واقع همان کد بورسی است که به عنوان کد سهام داری یا کد معاملاتی نیز شناخته می‌شود. کد معاملاتی مانند کد ملی مختص هر فرد است و این امکان را به شخص سرمایه‌گذار می‌دهد که با استفاده از این کد منحصر به فرد فعالیت‌های خود را در بازار سرمایه گذاری انجام دهد. این فعالیت می‌تواند خرید و فروش یا هر چیز دیگری باشد که مسئولیت آن به عهده خود سرمایه گذار است و به نام او ثبت می‌شود. این کد از سه حروف و پنج عدد تشکیل شده است. معمولاً نیز حروف آن سه حرف اول فامیلی شخص سهام‌ دار است. با وجود این کد شما به عنوان یک سهام دار در بازار بورس به رسمیت شناخته می‌شود.

دریافت این کد طی چند مرحله انجام می‌شود. برای دریافت کد بورسی باید احراز هویت شوید. در گذشته افراد برای این کار به کارگزاری رسمی مراجعه می‌کردند اما امروزه احراز هویت و دریافت کد سهام‌ داری به صورت آنلاین در سامانه سجام انجام می‌شود. برای دریافت کد باید اطلاعات هویتی، بانکی، شغلی و ارتباطی خود را در سامانه وارد کنید تا احزار هویت انجام شود. بعد از ثبت این اطلاعات یک کد ۱۰ رقمی برایتان ارسال می‌شود. پس از دریافت این کد باید برنامه‌ یا اپلیکیشنی که امکان احراز هویت در آن وجود دارد را نصب کنید و از طریق آن احراز هویت خود را انجام دهید. وقتی پروسه احراز هویت شما تأیید شود، سامانه کدی را برای شما ارسال می‌کند که همان کد معاملاتی شما است. دریافت  کد بورسی آنلاین پایان ماجرا نیست. برای شروع فعالیت باید یک کارگزاری انتخاب کنید. در ادامه به شرح این مورد می‌پردازیم.

بهترین سامانه برای آموزش دریافت کد بورسی

ثبت نام در کارگزاری

سرمایه گذاری در بورس به صورت مبادله‌ای است. به این صورت که سرمایه افرادی که قصد سرمایه گذاری سودده دارند از آن‌ها گرفته می‌شود و به شرکت‌هایی که برای پروژه‌های خود به حمایت مالی اختیاج دارند، سپرده می‌شود. این سرمایه در گردش است و سود آن برای سرمایه گذاران محاسبه می‌گردد. در این سیستم مبادله‌ای دارایی‌های مختلفی از جمله کالا، اوراق بهادار و ارز معامله می‌شود. حال نکته اینجا است که این معاملات را واسطه‌هایی انجام می‌دهند که به عنوان کارگزار شناخته می‌شوند. بعد از دریافت کد بورسی باید یک کارگزار انتخاب کنید. در این زمان باید احتیاجات معاملاتی خود را در نظر بگیرید و بر حسب آن کارگزاری را انتخاب کنید که با ارائه امکانات لازم بتواند به نیاز شما پاسخ درستی دهد.

انتخاب یک کارگزاری خوب اهمیت بسیار زیادی دارد. قبل از ثبت نام در کارگزاری باید نحوه پشتیبانی، خدمات، امتیازها، شعب، کارمزد، تخفیف و حتی میزان رضایت مشتریان کارگزاری مورد نظر را بررسی کنید. با توجه به این که امروزه تمام فعالیت‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اکثر کارگزاری‌ها ثبت نام را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌دهند.  بنابراین بعد از انتخاب کارگزاری می‌توانید در سایت آن فرم ثبت نام را پر کرده و عضو آن شوید. یکی از مهم‌ترین خدمات سامانه نظارت معرفی بهترین کارگزاران است. شما می‌توانید با مراجعه به این سامانه اطلاعات جامعی در مورد کارگزاران فعال در این حوزه را به دست آورید. در این اطلاعات تاریخچه هر شرکت کارگزار، لیست شعب، مجوز معاملات، اعضای هیئت مدیره، آدرس فیزیکی و اینترنتی درج شده است. هم اکنون بیش از ۱۵۰ شرکت کارگزاری در این حوزه سرمایه گذاری فعالیت دارند.

بهترین سامانه برای آموزش دریافت کد بورسی

نکته: اگرکد سهام داری خود را فراموش کرده‌اید می‌توانید به کارگزاری خود مراجعه کرده و از کد معاملاتی خود مطلع شوید. اگر هنوز در ابتدای مسیر سرمایه گذاری هستید و در دریافت کد سردرگم شده‌اید می‌توانید در صفحه سامانه نظارت به سادگی و در زمان کوتاهی در بورس ثبت نام کرده و کد بورسی خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

چگونه با سامانه نظارت ارتباط برقرار کنیم؟

نظارت به عنوان مرجعی جامع بازار بورس و سایر بازارهای مالی را تحلیل می‌کند و به شما کمک می‌کند که برای سرمایه گذاری مسیر درستی را انتخاب کنید. این بازار سرمایه گذاری حساسیت‌های بسیاری دارد و ورود به آن مستلزم یادگیری و آگاهی عمیق است. نظارت به شما کمک می‌کند که نحوه عملکرد این بازار و نقش آن در اقتصاد را درک کنید. نظارت ضمن آموزش نحوه دریافت کد بورسی و کمک به انتخاب کارگزاری با نظارت بر عملکرد آن تمام مسیرها را برای شما هموار می‌سازد. جهت دریافت کد معاملاتی و آموزش روش‌های سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم در بورس از طریق لینک زیر وارد سایت سامانه نظارت شوید.

منبع : سامانه نظارت | دریافت کد بورسی فوری

 

انتهای رپرتاژ آگهی / 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار