بازدید 5445

انتقاد نماینده شیراز از گرانی اقلام اساسی

نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: هر روز قیمت اقلام اساسی گران‌تر می‌شود و همین امر باعث شده سفره مردم و اقشار آسیب پذیر کوچک‌تر شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 07 November 2021

به گزارش ایسنا، علیرضا پاک فطرت در نشست علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تشکر از  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر توقیف نفت کش حامل نفت ایران در تذکری شفاهی به دولت درباره گرانی‌ها، گفت: هر روز قیمت اقلام اساسی گران‌تر می‌شود و همین امر باعث شده سفره مردم و اقشار آسیب پذیر کوچک‌تر شود. لذا به دولت توصیه می‌کنم نظارت بهتری بر بازار داشته باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم با تذکر به سازمان صداوسیما افزود: متأسفانه تبلیغات تجمل‌گرایی و مصرف‌گرایی روز به روز در این سازمان بیشتر می‌شود. در حالی که این گونه تبلیغ کردن در صداوسیما در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست. ضمن آنکه در بحث‌ها و میزگردها از تعداد خاصی از نمایندگان استفاده می‌کنند. در حالی که حتما می‌دانند که مجلس نزدیک به ۲۹۰ نفر نماینده دارد که باید از نظرات همه آنها استفاده شود.

پاک فطرت در مورد سازمان بورس گفت: متأسفانه سازمان بورس منافع مردم را در نظر نمی‌گیرد. چرا که دخالت‌های غیرعلمی سبب شده مردم اعتماد خود را به سازمان بورس از دست بدهند.

وی در پایان گفت: مجلس از بحث تعارض منافع سطحی عبور نکند. چرا که امروز تعارض منافع در بسیاری از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها وجود دارد. مثلا در وزارت بهداشت تعارض منافع سبب شده هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان نخبه برای آنکه بتوانند در رشته پزشکی تحصیل کنند، از کشور خارج شوند. در صورتی که اگر سهمیه دانشگاه‌ها در رشته پزشکی افزایش پیدا کرده بود، خانواده‌ها تا این حد متضرر نمی‌شدند و این همه ارز از کشور خارج نمی‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل