بازدید 5328

لیگ یک: ابقای خیبر در صدر و توقف مجدد سایپا

آرمان گهر، یکی از بهترین پیروزی‌های هفته را کسب کرد و با دو گل رضا پورمهدی و علی نظری، با نتیجه ۳ بر صفر استقلال خوزستان را در خانه شکست داد
کد خبر: ۱۰۸۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 06 November 2021

هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران با ۹ دیدار در روز شنبه به پایان رسید که در نخستین بازی امروز، در داربی شمال ایران، شاگردان مازیار زارع در ملوان مقابل رایکا با تساوی بدون گل متوقف شدند تا با ۸ امتیاز به رده چهارم برسند.

شهرداری همدان با تک گل میثم زمانی شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد و به رده سوم رسید تا تیم بوشهری با یک امتیاز در رده شانزدهم قرار بگیرد. مس کرمان در حالی که تا دقایق پایانی از ماشین‌سازی با یک گل جلو بود، مقابل این تیم قعر جدولی با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا تبریزی‌ها به نخستین امتیاز این فصل خود برسند. مس هم با ۴ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

اما روند شکست‌ناپذیری خیبری‌ها در این فصل ادامه پیدا کرد و آن‌ها در خانه مس شهر بابک، به تساوی یک بر یک رسیدند تا کماکان با ۱۰ امتیاز صدرنشین لیگ دسته اول باشند. در جدال تهرانی‌ها، ویستاتوربین و سایپا به تساوی بدون گل رسیدند و شهرداری آستارا و شمس آذر قزوین به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

قشقایی شیراز هم با پیروزی ۳ بر صفر برابر استقلال ملاثانی، با ۹ امتیاز به رده دوم صعود کرد و این تیم خوزستانی هم به رده دهم سقوط کرد.

آرمان گهر، یکی از بهترین پیروزی‌های هفته را کسب کرد و با دو گل رضا پورمهدی و علی نظری، با نتیجه ۳ بر صفر استقلال خوزستان را در خانه شکست داد و شاگردان ایمان رزاقی راد در پارس جنوبی بالاخره موفق به کسب امتیاز شدند و با تساوی بدون گل مقابل خوشه طلایی ساوه، با یک امتیاز در رده هفدهم باقی ماندند.

در صدر جدول خیبر با ۱۰ امتیاز اول است و شهرداری همدان و ملوان با ۸ و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست