بازدید 8130

افزایش ایمنی خودرو با نصب آپشن‌

پاور ویندوز قطعه‌ای خیلی کوچک است که می‌تواند ایمنی خودروی شما را تا چندبرابر افزایش دهد. با نصب پاور ویندوز روی خودرو در حقیقت شما دیگر نیاز به بالا و پایین بردن شیشه‌های خودرو بصورت دستی یا با استفاده از ریموت داخلی نخواهید داشت. فناوری این قطعه بصورتیست که پس از نصب شدن روی خودرو بصورت خودکار عمل بالا بردن و پایین بردن شیشه‌ها را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 06 November 2021

افزایش ایمنی خودرو با نصب آپشن‌

نصب آپشن‌ خودرو امکانی است که استفاده از خودرو را برای راننده راحتتر و خوشایندتر می‌کند. گروهی از آپشن‌های خودرو در کیفیت عملکرد، بخشی دیگر در سطح ایمنی خودرو و حفظ ایمنی و سلامت راننده و سرنشینان تاثیرگذار هستند. از جمله آپشن‌هایی که امروز باید در هر خودرویی چه لوکس و چه غیر لوکس وجود داشته باشد می‌توان به پاور ویندوز، دیلایت و کیلس استارت اشاره کرد.

هیچ قطعه‌ای بی‌دلیل روی خودرو نصب نمی‌شود. ممکن است مدل خودروی شما قدیمی‌تر باشد اما در نمونه‌های جدید آپشن‌های کاربردی‌تر را ببینید. در این صورت احساس رضایت شما از خودرویی که دارید کاهش پیدا می‌کند. اما نگران این مسئله نباشید چون شهراب آپشن خیلی از قطعات یدکی و آپشن‌های خودرو را به صورت مجزا عرضه کرده و بر روی خودروی شما نصب می‌کند. اگر قصد نصب آپشن بر روی خودروی خود را دارید با ما همراه باشید تا 3 مورد از کاربردی‌ترین آپشنهای خودرو را به شما معرفی کنیم.

پاور ویندوز چیست ؟

قطعا پنجره باز یک خودرو بهترین فرصتیست که برای یک سارق پیش می‌آید. بنابراین از آن استفاده می‌کند. حتی اگر خودروی شما لوکس‌ترین و فول ‌آپشن‌ترین خودرو دنیا هم باشد باز هم سارقین می‌توانند راهی برای دستبرد زدن به آن پیدا کنند. اما با نصب پاور ویندوز روی خودرو دیگر نیاز نیست از این بابت نگران باشید.

پاور ویندوز قطعه‌ای خیلی کوچک است که می‌تواند ایمنی خودروی شما را تا چندبرابر افزایش دهد. با نصب پاور ویندوز روی خودرو در حقیقت شما دیگر نیاز به بالا و پایین بردن شیشه‌های خودرو بصورت دستی یا با استفاده از ریموت داخلی نخواهید داشت. فناوری این قطعه بصورتیست که پس از نصب شدن روی خودرو بصورت خودکار عمل بالا بردن و پایین بردن شیشه‌ها را انجام می‌دهد.

نصب پاور ویندوز

  • این آپشن سبب می‌شود شیشه‌ها در حالت تراز بمانند، بنابراین وجود آن برای حفظ عملکرد صحیح شیشه‌های خودرو نیز مفید خواهد بود.
  • پس از اینکه شما از خودرو پیاده می‌شوید و درب خودرو را قفل می‌کنید، اگر شیشه‌ها پایین باشند این آپشن فعال شده و شیشه‌ها را بصورت خودکار بالا می‌کشد.
  • نصب این آپشن روی خودرو سبب افزایش طول عمر دکمه ریموت داخلی نیز می‌شود. چون کافیست که کمتر از نیم ثانیه دکمه پایین را نگهدارید و بعد رها کنید، آپشن فعال شده و شیشه کاملا پایین می‌آید بدون اینکه مدت زیادی دکمه را فشار دهید.
  • پس از نصب این آپشن دیگر هیچ نیرویی نمی‌تواند با اعمال فشار شیشه را به پایین بکشد، شیشه کاملا قفل می‌شود و تنها با فعال شدن مجدد این قطعه پایین می‌آید.

دیلایت چیست ؟

افزایش ایمنی خودرو با نصب آپشن‌

نصب دیلایت علاوه‌بر اینکه ایمنی خودرو را افزایش می‌دهد، در حفظ سلامت عابرین و دیگر خودروها نیز موثر است. برخی نصب دیلایت روی خودرو را تنها به جهت استفاده تزئینی انجام می‌دهند اما دیلایت یک چراغ جهت افزایش جذابیت خودرو نیست و تولید کننده این آپشن را با هدف افزایش سطح ایمنی خودرو، راننده و هرچیزی که در جاده حضور دارد طراحی و تولید کرده است.

نصب دیلایت

  • چراغ دیلایت بصورت فابریکی روی همه خودروهای لوکس نصب است.
  • این چراغ از لامپ‌های LED تشکیل شده و بسیار کم مصرف است.
  • دیلایت به باتری خودرو فشار وارد نمی‌کند.
  • این آپشن در خودرو زمانی که در جاده ابری و پوشیده از مه باشید یا اینکه دید درستی در جاده وجود نداشته باشد تاثیر و نقش خود را نشان می‌دهد.
  • نمونه‌های کوچکتر این چراغ ابتدا روی دوچرخه‌ها نصب می‌شد و سپس به سبب تاثیری که در کاهش آمار تصادف داشت نمونه های بزرگ آن را جهت نصب روی خودروها تولید کردند.
  • سیستم دیلایت به اینصورت عمل می‌کند که با روشن شدن خودرو فعال می‌شود.
  • این چراغ در خودروهای گوناگون در بخش‌های متفاوت اما نزدیک به چراغ‌های جلوی ماشین نصب می‌شود.
  • راننده هیچ نقشی در روشن شدن یا فعال شدن دیلایت ندارد و عملکرد آن کاملا خودکار است.
  • یادتان باشد که دیلایت حتی در هنگام رانندگی در روز نیز روشن خواهد بود.
  • شما نمی‌توانید چراغ دیلایت را خاموش کنید مگر اینکه خودرو خاموش شود.
  • برخی این سیستم را هنگام نصب دستکاری می‌کنند و کنترل آن را به دستی تغییر می‌دهند که در این صورت جنبه ایمنی آن ازبین می‌رود.
  • با نصب این محصول روی خودرو احتمال برخورد با اجسام کاهش پیدا می‌کند.
  • در جاده‌های مه‌آلود روشن بودن این چراغ‌ها سبب می‌شود که عابرین و خودروهای دیگر از حضور شما مطلع باشند.
  • این آپشن در خودروها سبب کاهش آمار تصادفات و مرگ و میر می‌شود.

کیلس استارت چیست ؟

نصب کیلس استارت سبب می‌شود که خودرو حداکثر سطح ایمنی را دربرابر سارقین داشته باشد و درضمن استفاده از خودرو را برای راننده راحتتر می‌کند. اگر همیشه برای باز و بسته کردن درب خودرو با دست‌های پر مشکل دارید توصیه ما به شما نصب کیلس استارت روی خودرو است. البته این آپشن روی خودروهای لوکس بصورت فابریکی نصب شده است. اما شما می‌توانید با استفاده از خدمات شهراب آپشن این قابلیت را به خودروی خود اضافه کنید.

افزایش ایمنی خودرو با نصب آپشن‌

نصب کیلس استارت

با نصب این محصول روی خودرو ریموت به صورت خودکار پس از خارج شدن و فاصله گرفتن از ماشین فعال شده و درب‌های خودرو قفل خواهند شد. برعکس زمانی که بخواهید وارد خودرو شوید نیاز نیست سوئیچ را از جیب یا کیف خارج کنید، کافیست در کمتر از یک متری خودرو باشید تا امواج کوتاهی از ریموت به سیستم قفل نصب شده روی خودرو ارسال شده و درب‌ها باز شوند.

شما با نزدیک شدن به خودرو کافیست که فقط دستگیره را بکشید، درب‌ها قفل نیستند. این قابلیت کیلس استارت به شما این امکان را می‌دهد هنگامی که عجله دارید یا اینکه امکان استفاده از دست‌ها را جهت درآوردن سوئیچ ندارید براحتی درب خودرو را باز کنید.

از مزیت‌های نصب این آپشن روی خودرو می‌توان به عدم استفاده از سوئیچ مکانیکی اشاره کرد. به اینصورت که شما برای روشن کردن خودرو نیاز به استفاده از کلید مکانیکی ندارید، کافیست پدال ترمز را فشار دهید و کلید استارت را بزنید خودرو بلافاصله روشن می‌شود. دیگر قابلیتی که این آپشن به خودروی شما اضافه می‌کند امکان روشن کردن موتور ماشین و گرم کردن آن پیش از ورود به خودروست. این قابلیت کیلس استارت برای فصل سرما کاربردی است.

چه کسی نصب آپشن خودرو را انجام می‌دهد؟

انتخاب یک مرکز فروش و نصب آپشن و قطعات خودرو خود یک دغدغه است چراکه نصب غیراصولی آپشن‌ها بجای اینکه قابلیتی به خودروی ما اضافه کند، سبب آسیب دیدن خودرو نیز می‌شود. در این زمینه ما توصیه می‌کنیم به شهراب آپشن اعتماد کنید که مرکز فروش و نصب تخصصی آپشن‌ها و قطعات خودروهای لوکس است.

شما می‌توانید برای خرید و نصب انواع آپشن‌ خودروهای لوکس همچون پاور ویندوز ، کیلس استارت و دیلایت از خدمات شهراب آپشن استفاده کنید. این فروشگاه معتبر در فروش قطعات یدکی و نصب تخصصی آپشن‌های خودروهای وارداتی تخصص دارد و کیفیت محصولات و ارائه خدمات خود را تضمین می‌کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست