بازدید 13713

عضو جامعه روحانیت مبارز: ما مردم را نجات دادیم

ابراهیمی تاکید کرد: مشکلات ما بخاطر این نیست که با آمریکا مبارزه کردیم بلکه ما مردم را نجات دادیم. مردم و رهبری تلاش کردند و کشور را از شر آمریکایی‌ها نجات دادند، اما حالا که منافع دشمن به خطر افتاده است با ما دشمنی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 05 November 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تورم، معیشت، اقتصاد و سیاست در دولت سابق به کدخدا وابسته بود و تا به حال ما را در هوا نگه داشتند و هیچ نتیجه‌ای از آن ندیدیم.

 حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در رابطه با تاثیر طیف غرب‌گرا در تضعیف یا تقویت روحیه استکبار ستیزی مردم، گفت: طبیعی است که در هشت سالی که گذشت استکبارستیزی خیلی نرم و ملایم بود و یا اینکه مغفول واقع شد، به این معنا که توجهی به مسأله استکبار نشد.

وی افزود: رئیس دولت قبل در صحبت‌های خود از عبارت کدخدا استفاده می‌کرد، یعنی نرمش به خرج داد و از طریق کدخدا می‌خواست مشکلات کشور و مسائل بین‌المللی را حل کند که خود ضعف بزرگی بود که از آن نتیجه‌ای هم نگرفت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: تورم، معیشت، اقتصاد و سیاست در طی ۸ سال گذشته به کدخدایی که نه ایمان، نه پیمان، نه میثاق و نه وفا دارد، وابسته بود و تا به حال ما را در هوا نگه داشتند و هیچ نتیجه‌ای از آن ندیدیم.

ابراهیمی اضافه کرد: اعتقاد من این است که ما در این ۸ سال خسارت‌های زیادی بخاطر غرب گرایی تحمل کردیم و امیدوار هستیم در دولت فعلی این موضوع جبران شود و وضعیت کشور سامان پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده من مشکلات موجود در کشور، نتیجه استکبارستیزی نیست و ناشی از دشمنی با اسلام است که باید ریشه و مبنای آن را مشاهده کنیم. ما از ابتدا با آمریکا دشمنی نداشتیم، اما عملکرد آمریکایی‌ها در ایران و سلطه آن‌ها بر همه چیز توسط امام خمینی (ره) دشمنی تلقی شد که واقعیت همین بود و کشور را تکفیر کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: امام (ره) دشمنی با آمریکا و مبارزه با رفتار و اقدامات آمریکا را با استکبارستیزی آغاز کردند و آمریکا را شیطان اکبر نامیدند. آن‌ها بعد از انقلاب فهمیدند که منافعشان به خطر افتاده است.

ابراهیمی تاکید کرد: مشکلات ما بخاطر این نیست که با آمریکا مبارزه کردیم بلکه ما مردم را نجات دادیم. مردم و رهبری تلاش کردند و کشور را از شر آمریکایی‌ها نجات دادند، اما حالا که منافع دشمن به خطر افتاده است با ما دشمنی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات کشور بخاطر شعار‌های ما نیست، گفت: شعار‌های ما واقعیتی است که بر اساس آن مردم تظلم خواهی می‌کنند. آیا فریاد زدن بر سر ظالم دشمنی می‌شود؟!

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: رفتار آمریکا با ما به دلیل افزایش اقتدار جمهوری اسلامی است. استکبارستیزی ما نتیجه داده است و کشور ما در دنیا مطرح است و از زیر سلطه آمریکا خارج شده است.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: عزت ما در پناه همین شعار‌ها و استکبارستیزی‌ها است و ما در قله افتخار قرار داریم. کشور ما از سلطه رهایی یافته است و ما با استکبارستیزی عزیز و مقتدر شدیم و تنگنا‌های ایجاد شده با لطف پروردگار ان‌شاءالله مرتفع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳۵
اين آقا طوري از اقتصاد و تورم در ٨سال دولت قبل گفته مثل اينكه در دولتهاي پيش از آن كشور گل و بلبل بوده و همه چيز خوب بوده!!الان كه ٤٠ سال است از بغل غرب به سمت چين و روسيه غش كرده ايم!آنها هم كه كلا به فكر منافع خود هستند و سر بزنگا ايران وا تنها گذاشته اند
مردم را نجات دادید!!!! مثل این می ماند که انگار ماهی را از آب بیرون بیاورید که خفه نشود و بگویید نجاتش دادیم.
نخواهیم ما رو نجات بدید کی رو باید ببینیم؟
پدرمون دراوردید بخدا
"رفتار آمریکا با ما به دلیل افزایش اقتدار جمهوری اسلامی است"

کدام اقتدار مگر پراید 170 میلیونی اقتدار دارد یا شیرپاکتی 8.5 تومنی

دو سال پیش درخواست کارت ملی کرده ایم هنوز صادر نشده

من چیزی برای اقتدار نمیبینم
حرف های امام چقدر واقع بینانه بود که گفتند یادتان نرود مردم از چه وضعی شما را نجات دادن
حالا بعضی ها انگار یادشان رفته و کلا مقوله را برعکس کرده اند
کاش ایشان در یک مجمع عمومی همین حرف ها را میزدند و واکنش مردمی که ایشان از ا درم میزنند را میدیدند .
شما مردم را از چاله درآوردید و به چاه انداختید بزرگوار.
مرتفع خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همش حرف.
ما مردم هم واقعا از شما تشکر می کنیم، چرا که نشانه های این نجات را در جای جای زندگی خود می بینیم. قیمت مرغ و نخود، و لوبیا و تخم مرغ، گرانی روغن و و نان و بنزین و شکر، کمیابی قند و بی وفایی عدس، قهر جگر و گوشت از سفره ناهار و شام، و ... همگی دمادم به ما یادآوری می کنند که نجات یافته ایم و قدر این نجات را هم بدانیم.
بله.حتما همینطوره که شما میگید!!!
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تورم، معیشت، اقتصاد و سیاست در دولت سابق به کدخدا وابسته بود و تا به حال ما را در هوا نگه داشتند و هیچ نتیجه‌ای از آن ندیدیم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حاج آقا الان هر بچه مدرسه ای هم میداند که علت مشکلات آقای روحانی چه بود ! ولی شما به گونه ای حرف بزنید که سال دیگر همین موقع بتوانید جواب مردم را بدهید !
ملت ایران از زیر یوغ استکبار جهانی بدر آمد ولی گرفتار سلطه بانکها ، سلطه خودروسازها ، سلطه لبنیات فروش ها ، سلطه قصابها و هزار عمله اکره دیگر شد !
ایشان را بفرستیم در خط مقدم استکبار ستیزی در سوریه و یا عراق و لبنان تا ما مردم با بدبختی های روزانه خود مانند بیماری، تورم، اجاره خانه، ما امنی و... دست و پنجه نرم کنیم...
افرین!!!
بله
کی به ماست خودش میگه ترش؟
پس چرا اکثریت مردم دوست دارند به سمت کشوری که شما از دستش نجاتشون دادی بروند؟
مردم ما را از استکبار غرب نجات دادید اما به امپریالیسم روسیه و چین وابسته کردید .امام رحمت اله علیه فرمودند امریکا از انگلیس بدتر ،انگلیس از امریکا بدتر ،شوروی از هر دو بدتر البته تابناک این نظر و نظرات مشابه را منتشر نمی کند
چشم ! 8 سال پیش رو را هم خواهیم دید . شب دراز است و قلندر بیدار . مشکل ما 8 سال پیش شروع نشده که امروز تمام بشه .
شما ما مردم را نابود کردید
آقای ابراهیمی اگه مردی و واقعا راست میگی کد ملی خود و اعضای خانواده ات را منتشر کن تا اموال و حساب‌های بانکی شما منتشر شود آنگاه صبت از استکبار ستیزی و مقاومت کنید
شما حتمآ نجات بخش هستید
حاج آقا سیاست هزاران پیچ وخم دارد دین را آلوده این سیاست بازیها نفرمایید
واقعا نجات دادید، از نان، از آب، از دین و ایمانمان، از زندگی و معیشتمان، از خوشی های هر چند کوچکمان، همه ما را نجات دادید و همه را ازمان گرفتید.
مشک آنست که ببوید

نه انکه عطار بگوید
مردم رو نجات دادین؟ انداختین توی تورم بالای ۵۰ درصد و صف مرغ و بنزین بعد میگین مردم رو نجات دادین؟
فکرنکنم دیگر تنها شعار کاری به جایی ببرد
از چی نجات دادید؟ از راحتی؟
ازدست امریکا نجات دادید؟در عوض گرفتار روس و چین شدیم
تخم مرغ شانه ای 60 هزار تومن! ما را نجات داده ای؟! برنج هندی کیلویی 35-45 هزار تومن نجا داده ای؟!
خیلی خوب .جال مردم را خوب کردید . من تشکر می کنم.
ما از شما تشكر مي كنيم كه ما را نجات داديد!
پس الان وضعیت خوب شده!!! فقط را درک ندارم نمی دانم!!!!!!
اگر ادعای پیامبری می کردید قابل قبول تر بود شما یکباره ادعای خدایی کردید؟!!!!! این مملکت خدا نگه داشته والا شما اگر هنری داریدمردم را از دست خودتان نجات بدهید
الان ما نجات یافته ایم ؟ خدا به داد گرفتاران برسد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی