بازدید 4205

موضع لبنان حفظ بهترین روابط با شورای همکاری است

وزیر خارجه لبنان بعد از دیدار با رئیس‌جمهوری کشورش در بعبدا گفت، عون مجددا تاکید کرد، موضع منسجم لبنان مبتنی بر حفظ بهترین روابط با کشور‌های عربی و کشور‌های حوزه خلیج فارس است.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ 03 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از النشره، عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان بعد از دیدار با میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان در کاخ بعبدا تاکید کرد، موضع یکسان لبنان مبتنی بر این است که بهترین روابط را با کشور‌های عربی و شورای همکاری خلیج فارس حفظ کند و اجازه ندهد این روابط با اظهارات فردی که به نمایندگی از دولت نیست، متاثر شود.

به گفته وزیر خارجه لبنان، عون تاکید کرد: مشکل لبنان و عربستان باید حل شود، زیرا دو کشور برادر هستند، چطور می‌شد اگر این مشاله از کشوری دیگر غیر از لبنان سر می‌زد؟

عبدالله بوحبیب توضیح داد: لبنان که برای تحقق همبستگی بین کشور‌های عربی کار و بهای آن را قبلا پرداخت کرده امیدوار به کشور‌های عربی به خصوص کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس است. همه اطمینان داشتیم که باید جانب منافع عربی مشترک را بگیریم و نفت روی آتش نریزیم به خصوص که لبنان کمکی برای تمام کشور‌های عربی بوده است.

وزیر خارجه لبنان تصریح کرد: لبنان امید دارد مقتضیات سیستم دموکراتیک و از اصول آن یعنی آزادی عقیده و بیان به شرطی که به کشور‌های عربی تحت هر شرایطی اهانت نکند، درک شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی