بازدید 4423

دو فینالیست دیگر برای کشتی فرنگی ایران در امیدهای جهان

کد خبر: ۱۰۸۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ 02 November 2021

دومین روز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی زیر 23 سال امروز در 5 وزن دوم به میزبانی بلگراد پیگیری شد که ملی‌پوشان کشورمان در اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در وزن 60 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با دیلان گریگرسون از آمریکا سرشاخ شد که در همان 3 دقیقه نخست 8 بر صفر به برتری رسید. وی در ادامه 8 بر صفر یوسوپوف از ازبکستان را مغلوب و به نیمه نهایی صعود کرد. 

در وزن 67 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، محمدجواد رضایی در دور اول با نیلس بوشنر از آلمان کشتی گرفت که با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید. وی دور بعد با الکسی ماسیک از اوکراین وسرشاخ شد که 8 بر صفر به برتری رسید. وی همچنین میخائیل یاخیایف از روسیه را 5 بر 2 شکست داد و به نیمه نهایی رفت.

در وزن 72 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، امیر عبدی دور اول در مصاف عبداله توپراک از ترکیه با نتیجه 11 بر 3 پیروز و راهی دور بعد شد. وی در ادامه با سرگئی کوتوزوف از روسیه مبارزه کرد که 9 بر یک باخت. 

در وزن 82 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند، محمد ناقوسی در دور نخست به مصاف روهیت داهیا از هند رفت و 5 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت. وی دور دوم با اکسوز موکوبو از نروژ مبارزه کرد که با نتیجه 7 بر 5 به برتری رسید تا راهی یک چهارم شود. وی در ادامه دمیترو گاردوبی از اوکراین را 4 بر یک شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود. 

در وزن 97 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، مرتضی الغوثی در دور نخست به مصاف مارکوس راجینگر از اتریش رفت که 3 بر یک مغلوب شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل