بازدید 4762

صعود ۴ فرنگی‌کار ایران به نیمه نهایی زیر ۲۳سال قهرمانی جهان

کد خبر: ۱۰۸۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 01 November 2021

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در بلگراد پایتخت صربستان، ۴ نماینده ایران در ۵ وزن نخست با برتری مقابل رقبا راهی مرحله نیمه نهایی شدند و امشب(دوشنبه) برای رسیدن به فینال به میدان می روند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد نیز مقابل نیهاد گولوزاده از آذربایجان با نتیجه یک بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی نیز با نتیجه ۹ بر ۳ از سد تاراس کروپسکی از اوکراین گذشت و راهی نیمه نهایی شد. دادمرز برای رسیدن به فینال باید از سد تیلور مونت از آمریکا بگذرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز بزرگسالان ۲۰۱۹ جهان، در دور نخست برابر نیراج از هند با نتیجه قاطع ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین رفت و با نتیجه ۵ بر یک پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نجاتی در دیدار نیمه نهایی به مصاف لری ابولادزه از گرجستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در دور نخست مقابل آردیت ندوج از آلبانی ۹ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد نیز مقابل نیکولوز چیخایدزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله ارکان ارگناز از ترکیه را ۱۰ بر ۵ برد و راهی نیمه نهایی شد. کاویانی‌نژاد برای رسیدن به فینال باید از سد سرگئی استپانوف از روسیه می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در دور اول برابر الکساندر کوماروف از روسیه با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند، باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیر اینصورت از دور رقابت‌ها کنار می‌رود. کشتی‌گیر روس تاکنون موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شده است.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، امین میرزازاده در دور اول مقابل نیکولا میلاتوویچ از نروژ با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل میخائیل لاپتی اف از روسیه به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آنتون ساونکو از قزاقستان رفت و با پیروزی ۳ بر یک راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرزازاده برای رسیدن به فینال امشب به مصاف فاتح بوزکورت از ترکیه می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی