بازدید 4795

اسکوتر جدید نیکران موتور در راه بازار

هفته گذشته طی یک مراسم باشکوه نیکران موتور از اعجوبه جدید خود رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 01 November 2021

مهرماه 1400 با یک مسابقه هیجان انگیز توسط شرکت نیکران موتور همراه بود، کاربران میتوانستند وارد سایت نیکران موتور شوند، کلاس و حجم موتورسیکلت جدید نیکران را حدس برنند و جایزه طلا بگیرند!

روز یکشنبه 2/8/1400 مصادف با میلاد پیامبر اسلام دو رونمایی مهم توسط شرکت نیکران موتور انجام شد،

ابتدا با حضور جمعی از مدیران شرکت نیکران موتور پاسارگاد مراسم رونمایی از فروشگاه مرکزی نیکران موتور برگزار شد.

اسکوتر جدید نیکران موتور در راه بازار

این نمایشگاه موتورسیکلت که میتوان از آن بعنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین شوروم های موتور در سطح کشور نام برد از چند ماه پیش در حال آماده سازی بوده و علاقمندان به موتورسیکلت بخصوص برند ایتالیایی بنللی میتوانند محصولات مورد نظر خود را از آن تهیه نمایند.

از سوی دیگر بعد از ماه ها انتظار نیکران از پرچم دار جدید خود رونمایی کرد.

محصول جدید یک اسکوتر از برند معتبر کی وی است، نکته مهم این است که در تولید این موتور شرکت بنللی و پیانجیو نیز نقش داشته اند، بنللی یک برند معروف ایتالیایی است که با شرکت های مهمی از جمله هارلی دیویدسون همکاری میکند.

اسکوتر جدید نیکران موتور در راه بازار

Vieste249 اسکوتر 244 سی سی از برند کی وی است با حداکثر قدرت 15.6 کیلووات و حداکثر گشتاور 21 نیوتون بر متر، ترمز ABS دوکاناله، سیستم سوخت رسانی انژکتوری و ویژگی های دیگر این اسکوتر برای هر علاقمند به این کلاس جذابیت خاصی دارد.

مراسم با افتتاح شوروم جدید توسط مدیران شرکت شروع و با سخنرانی مدیرعامل مجموعه جناب آقای مسعود غلامی ادامه پیدا کرد، در ادامه بخشی از سخنان مدیر عامل محترم بیان می شود:

اسکوتر جدید نیکران موتور در راه بازار

" با توجه به سرمایه گذاری بیشتری که بر روی تنوع بخشی محصولات برند کی وی انجام گردیده طی سال آینده شاهد افزایش مدلهای بیشتری از محصولات برند کی وی و پیگیری استراتژی متنوع سازی محصولات در بخشهای مستعد بازار خواهیم بود. ضمناً مزید بر علت است که عرض کنم با توجه به سابقه تاریخی بنللی جهت حفظ اصالت برند تمرکز بنللی همچنان بر روی تولید محصولات حجم بالا و اسکوترهای کلاسیک و در قسمت اسکوترهای مدرن و اسپرت تمرکز بر روی برند کی وی خواهد بود."

در انتها مراسم قرعه کشی مسابقه برگزار شد و به 11 نفر از شرکت کنندگان 11 یاد بود طلای بنللی تعلق گرفت.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار