بازدید 10970
۲
مهدوی‌کیا و تیمش گام اول را خوب برداشتند

صعود تیم ملی فوتبال امید با ۳ برد درخانه تاجیک‌ها

یاسین سلمانی در دقایق 13، 19 و 44 هر سه گل شاگردان مهدوی‌کیا را در این بازی به ثمر رساند. گل‌های تاجیکستان نیز در دقایق 10 و 22 (پنالتی) وارد دروازه ایران شدند
کد خبر: ۱۰۸۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ 31 October 2021

تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه مرکزی دوشنبه به مصاف تاجیکستان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، یاسین سلمانی در دقایق 13، 19 و 44 هر سه گل شاگردان مهدوی‌کیا را در این بازی به ثمر رساند. گل‌های تاجیکستان نیز در دقایق 10 و 22 (پنالتی) وارد دروازه ایران شدند. آریا برزگر هم در دقیقه 86 این مسابقه با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

صعود تیم ملی فوتبال امید با ۳ برد درخانه تاجیک‌ها

تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان با صدرنشینی در گروه B به‌عنوان تیم نخست این گروه به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2022 صعود کرد که از اول تا 19 ژوئن (11 تا 29 خرداد ماه 1401) به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال امید کشورمان در این دیدار با ترکیب رضا کاخ‌ساز، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی‌نژاد، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، حسین نخودکار، مهدی لموچی، امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی به میدان رفت. در نیمه دوم آریا برزگر، امین حزباوی، امید حامدی‌فر و محمد سلطانی‌مهر برای تیم مهدوی‌کیا به میدان رفتند.

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در دو دیدار قبلی خود مقابل نپال و لبنان به پیروزی رسیده بودند تا با 9 امتیاز صعودی مقتدرانه را به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا تجربه کنند.

صعود تیم ملی فوتبال امید با ۳ برد درخانه تاجیک‌ها

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرچم روستای چشمه از روستاهای اراک بالا دم مهدی مهدوی کیا گرم
انشالله موفق باشيد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار