بازدید 4197

امروز در کدام مناطق کشور باران می‌بارد؟

کد خبر: ۱۰۸۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 31 October 2021

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز بارش در شمال غرب، شمال استان‌های همدان، مرکزی و کرمانشاه، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین و البرز و در غرب سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دوشنبه (۱۰ آبان ماه) در مناطقی از شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز غربی و سه شنبه (۱۱ آبان ماه) در مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق جوی پایدار حاکم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: چهارشنبه (۱۲ آبان ماه) با گذرموج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور بارش، شمال غرب و به‌تدریج سواحل دریای خزر و خراسان شمالی را فرا خواهد گرفت. در این روز در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر بارش برف و در مناطقی از ارتفاعات جنوب غرب و استان تهران نیز بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی پنجشنبه (۱۳ آبان ماه) دراستان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان بارش پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز (۹ آبان) قسمتی ابری، در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۱۰ آبان) قسمتی ابری، گاهی وزش باد و احتمال غبار محلی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست