بازدید 21415
۴
شاهکار رییس کارخانه با انتصاب مدیرعامل بازنشسته و سرمربی ناکام

تبدیل قهرمان ایران به قعرنشین و زنگ تفریح لیگ ظرف ۲ ماه! / فرار مدیران فولاد از مسوولیت باخت‌های پرگل با جریمه نقدی تیم!

کد خبر: ۱۰۸۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵ 28 October 2021

کسر ۱۰ درصد از قرارداد اعضای تیم و نشست اضطراری هیات مدیره باشگاه با سرمربی، دو خبری است که مدیران فولاد بعداز تحمل دو شکست مفتضحانه در آغاز لیگ بیست و یکم منتشر کرده اند. اخباری که بهیچ عنوان بار مسوولیت آنها و اشتباه وحشتناک مدیران کارخانه در تغییرات عجیب قهرمان جام حذفی را کاهش نمی دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه فولاد خوزستان در اقدامی آماتوری که جایی در فوتبال حرفه‌ای روز دنیا ندارد، از جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه خبر داده است!

گویا مدیران کارخانه فولاد خوزستان بعداز برکناری مدیرعامل موفق باشگاه و عدم توافق با سرمربی سرشناس فصل پیش، توقع نتایجی بهتر از این را داشتند، در حالی‌که آنها با اقدامات خود نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را نابود کردند.تیمی که طی دو ماه آینده باید وارد رقابت های قاره ای شود و از حیثیت فوتبال کشور دفاع کند اما حالا نگرانی از آبروریزی بین‌المللی این تیم بالا گرفته است.

تبدیل قهرمان ایران به قعرنشین و زنگ تفریح لیگ ظرف ۲ ماه! / فرار مدیران فولاد از مسوولیت باخت‌های پرگل با جریمه نقدی تیم!

بازیکنان کلیدی و مهمی در پایان فصل و با جدایی نکونام و آذری ، تیم را ترک کردند و حالا شکست های سه گله می تواند هواداران خشمگین را متوجه اقدامات مخرب مدیران عالی کارخانه کند. همان کسانی که گرشاسبی بازنشسته را به مدیرعاملی باشگاه فولاد رساندند و ویسی را با کارنامه ضعیف چند فصل اخیر به نیمکت فولاد الصاق کردند.

خوردن سه گل از آلومینیوم اراک بعداز دریافت سه گل در اهواز از پرسپولیس، جای هیچ عذر و بهانه ای باقی نگذاشته و با اعتراف ویسی ، نماینده آسیایی فوتبال باشگاهی ما شانس آورد که دو برابر این رقم گل دریافت نکرد.

بازی فولاد شرم آور و خجالت بار است اما بار این شرمساری و خجالت مطمئنا بر دوش مدیریت ناآگاه و ضعیفی است که با تصمیمات نابودکننده خود یکی از بهترین تیم‌ های کشور را به قهر جدول لیگ برتر فرستاد و احتمالا با ادامه این روند نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم زنگ تفریح خواهد شد.

تبدیل قهرمان ایران به قعرنشین و زنگ تفریح لیگ ظرف ۲ ماه! / فرار مدیران فولاد از مسوولیت باخت‌های پرگل با جریمه نقدی تیم!

تابناک پیش از این نسبت به عواقب ناگوار مدیریت ضعیف گرشاسبی همچون حضورش در باشگاه پیکان، هشدار داده بود.

 گرشاسبی که قصد بازنشستگی از مدیرعاملی پر منفعت در فوتبال ایران را ندارد، همراه اسماعیل گودرزی، عضو هیات مدیره باشگاه پس از شکست فولاد در دیدار چهارشنبه شب مقابل آلومینیوم اراک، با حضور در رختکن ورزشگاه ضمن اعتراض بابت شیوه بازی تیم طی دو هفته اخیر، با بازیکنان و اعضای کادر فنی برخورد جدی به عمل آورده و کلیه اعضای تیم را به میزان 10 درصد از مبلغ کل قرارداد جریمه نقدی کردند.

مشخص نیست هوادار نگون بخت فولاد در کجا می تواند اعتراض خود را به مدیران ناکارآمد فولاد بیان کند و آنها را جریمه نماید.

مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان این جملات فرافکنانه که ظرف دو، سه روز آینده جلسه اضطراری هیات مدیره با اعضای کادر فنی تشکیل خواهد شد، به مربیان و بازیکنان اعلام کرد که همگی باید به خاطر نتایج ضعیف به‌دست آمده از مردم شریف استان خوزستان، هواداران پُرشور و کارکنان زحمتکش شرکت فولاد عذرخواهی کنند.

تبدیل قهرمان ایران به قعرنشین و زنگ تفریح لیگ ظرف ۲ ماه! / فرار مدیران فولاد از مسوولیت باخت‌های پرگل با جریمه نقدی تیم!

در این تذکر جدی همچنان عنوان شد که شرکت فولاد خوزستان و هیئت مدیره باشگاه طی این مدت، حمایت همه‌جانبه را در راستای موفقیت تیم انجام داده و هیچ بهانه‌ای برای این نوع بازی‌ها قابل قبول نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
روز بخیر ، جالب اینجاست که مدیریت باشگاه فولاد که مقصر اصلی است ( با تغییر مربی که تیم را قهرمان حذفی کرده و امکان حضور تیم در مسابقات آسیائی را که منافع مادی بسیاری برای باشگاه داشته) عوض می‌کند
بعد بجای اینکه خودش در درجه اول از مردم پوزش بخواهد کادر فنی و بازیکنان را ۱۰ درصد جریمه کرده و دستور می‌دهد که آنها از مردم خوزستان معذرت بخواهند.
اینهم شاهکار دیگری از مدیران اصلی در مملکت زیبای ایران
این گرشاسبی از فوتبال چه میفهمه بعد اینها ول کن فوتبال خوزستان نیستن مگر نکونام و مدیر عامل اسبق اقای اذری چه نکردن برای فولاد .
همین الانم اخراج گرشاسبی و ویسی دیره باید زودتر انجامش بدن تا سرنوشت سپاهان تکرار نشده
اصلا خود این ویسی نمیفهمه که تیم بزرگی مثل فولاد خیلی خیلی براش بزرگه که نیاد مسولیت بپذیره،واقعا تو خوزستان مدیریت برا دزدی گذاشتن ما هرسال باید بخاطر نفهمی مسولان فولاد باید حرص وجوش بخوریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل