بازدید 7416
۱
شاگردان یحیی هم شش امتیازی شدند

برتری پرسپولیس بر حریف مازنی با ۲ شلیک مازندرانی

یحیی گل‌محمدی با اسلحه شمالی خود نساجی قائمشهر را از پای در آورد و دومین گام در لیگ بیست و یکم را هم با پیروزی برداشت
کد خبر: ۱۰۸۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 27 October 2021

پرسپولیس با دبل مهاجم مازندرانی خود در ورزشگاه آزادی، حریف مازندرانی اش را مغلوب کرد و به جمع شش امتیازی‌های لیگ پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی قائمشهر بود و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. مهدی عبدی (42 و 63) برای پرسپولیس و کریم اسلامی (49) برای نساجی گلزنی کردند.

نساجی در حالی مقابل پرسپولیس شکست خورد که هر دو گل را مهدی عبدی به عنوان یک بازیکن مازندرانی وارد دروازه این تیم کرد که البته بابت همین مسئله، مهاجم مازندرانی پرسپولیسی‌ها شادی نکرد.

برتری پرسپولیس بر حریف مازنی با ۲ شلیک مازندرانی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری (58 - سعید آقایی)، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی (88 - علی نعمتی)، امید عالیشاه (58 - سیامک نعمتی)، عیسی آل‌کثیر (88 - احسان پهلوان) و مهدی عبدی (77 - حامد پاکدل).

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیر مهدی جانملکی، محمد قربانی، اکبر صادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری (74 - عرفان گل‌محمدی)، فرزاد زامهران (63 - حسن نجفی)، کریم اسلامی (74 - محمد جواد مولایی) و مسعود شجاعی (74 - سعید غلامعلی بیگی).

داور: امیر عرب‌براقی

 

شرح گل

پرسپولیس یک نساجی صفر ( دقیقه ۴۲: مهدی عبدی): حمله سریع قرمزها از سمت چپ با پاس عالی امیری به محوطه جریمه و جایی که مهدی عبدی حضور داشت رسید و مهاجم جوان قرمزها دروازه حقیقی را باز کرد.

 

پرسپولیس یک نساجی یک ( دقیقه ۴۸: کریم اسلامی): حرکت عالی نساجی از سمت راست باعث شد شجاعی توپ را به منصوری برساند و مرتضی منصوری توپ را روی سر کریم اسلامی فرستاد و این بازیکن دروازه حامد لک را باز کرد.

 

پرسپولیس ۲ نساجی یک (دقیقه ۶۳: مهدی عبدی): حرکت فوق العاده سرخپوشان از سمت راست توسط نعمتی به محوطه جریمه پاس داده شد و رضا اسدی با تکل توپ را به مهدی عبدی رساند و عبدی با عوض کردن پا باعث فریب مدافع و گلر نساجی شد و دروازه حقیقی را به زیبایی برای بار دوم باز کرد.

 

برتری پرسپولیس بر حریف مازنی با ۲ شلیک مازندرانی

لحظات حساس

 

دقیقه 12

مهدی ترابی در شرایط مشکوک به آفساید صاحب توپ شد و آل کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد. مهاجم سرخ‌پوشان توپ را به گل تبدیل کرد، اما پرچم کمک داور هم به نشانه آفساید بالا رفت.


دقیقه 16

رضا جعفری با پاس مسعود شجاعی در موقعیت مناسبی برای گلزنی قرار گرفت که ضربه وی به مدافع حریف برخورد کرد و راهی کرنر شد.


دقیقه 19

شوت کریم اسلامی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس راهی اوت شد.


دقیقه 30

ارسال ضربه خطا به داخل محوطه جریمه توسط مدافعان نساجی به شکل خطرناکی دفع شد. در ادامه پرسپولیسی‌ها با ارسال کرنر توسط امید عالیشاه موقعیت خطرناکی روی دروازه نساجی ایجاد کردند.


دقیقه 40

نفوذ سرلک از سمت چپ و پاس وی به مهدی عبدی این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه مهاجم سرخ‌پوشان به مدافعان نساجی برخورد کرد. در برگشت هم ضربه مهدی ترابی بازهم به مدافعان حریف برخورد کرد و دفع شد.

 


 دقیقه 45

ضربه کرنر پرسپولیسی‌ها موجب شد تا سیدجلال حسینی در موقعیت خوبی برای شوت‌زنی قرار بگیرد و ضربه وی با فاصله اندکی راهی اوت شد.

 


دقیقه 55

شوت فنی و تماشایی عیسی آل‌کثیراز پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه نساجی برخورد کرد.


دقیقه 62

ضربه سر سعید آقایی که حاصل سانتر تماشایی سیامک نعمتی بود با اختلاف اندکی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

 


دقیقه 72

میلاد سرلک در شرایطی که موقعیت بسیار خوبی داشت نتوانست دروازه حقیقی را برای بار سوم باز کند.


دقیقه 75

ضربه سنگین حسن نجفی از فاصله زیاد دروازه پرسپولیس را با تهدید روبرو کرد که حامد لک توپ را راهی کرنر کرد.


دقیقه 93

شاگردان الهامی در دقایق باقی مانده تمام تلاش خود را کردند که به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند، اما مدافعان پرسپولیس با تمرکز بالا توپ‌ها را دفع کردند تا بازی با نتیجه 2 بر یک خاتمه پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شلیک یک مازنی و عکس العمل بدون نقص دروازه بان قبلی پرسپولیسی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل