بازدید 15400
۹
بسته ویدیویی «تابناک»

کاروان حج حسینیه ارشاد با شریعتی و مطهری / نبرد خونین قره‌باغ / آموزش مذاکره در هر شرایطی / خورشید نیمه شب ایسلند / نقد و بررسی پورشه ۹۶۴

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 25 October 2021

کاروان حج حسینیه ارشاد با شریعتی و مطهری / نبرد خونین قره‌باغ /  آموزش مذاکره در هر شرایطی / خورشید نیمه شب ایسلند /نقد و بررسی پورشه 964

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


کاروان حج حسینیه ارشاد با شریعتی و مطهری

کاروان حج حسینیه ارشاد در سال ۱۳۴۹ مشتمل بر گروهی بود که اکنون بخش مهمی از تاریخ معاصر ایران را تشکیل می‌دهد. در این کاروان، چهره‌هایی چون دکتر علی شریعتی و شهید مرتضی مطهری حضور داشتند که نقد‌هایی نیز به رویکرد‌های هم داشتند، اما همچنان روابط ایشان برقرار بود. تصاویری که می‌بینید، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۱۳۴۹ ثبت شده که از روی نوار حلقه صامت فیلمبرداری تبدیل شده است. بر روی این فیلم صامت، صدای دکتر شریعتی قرار داده شده است.

 

 

نبرد خونین قره‌باغ

سیاست تفرقه و حکومت شوروی باعث شد، هنگام مرز‌بندی‌های جماهیر خود ناگورنو قره‌باغ که اکثر ساکنین آن ارمنی بودند به جمهوری آذربایجان داده شود. هدف از این کار این بود که جماهیر شوروی بین خود درگیر باشند و نه با شوروی. با فروپاشی شوروی، منطقه خودمختار قره‌باغ خود را مستقل اعلام کرد و این باعث شد که آذربایجان با این منطقه و ارمنستان وارد جنگ شود. این درگیری‌های قومی خونین که هر دو طرف درگیری در آن فجایعی را مرتکب شده‌اند تا همین امروز نیز ادامه دارد و تمام تلاش‌های بین‌المللی در جهت حل اختلافات بی نتیجه بوده است. گزارشی از شرایط مردم قره‌باغ در اوایل دهه نود که شرایط سخت زندگی آن‌ها را نشان می‌دهد، ببینید.

 

 

خورشید نیمه شب ایسلند

نور در «خورشید نیمه شب / Midnight Sun» یک تجربه جالب و فراموش نشدنی است؛ رنگ های صورتی، بنفش، قرمز و نارنجی که طیف جذابی را شکل می‌دهند. از اواخر ژوئن تا اوایل ماه جولای در ایسلند این رنگ‌بندی بسیار قابل توجه است و وقتی این رنگ بندی با طبیعت ایسلند گره می‌خورد، تصویری متفاوت خلق می‌شود. این تصاویر زیبا را با کیفیت 4K در تابناک می‌بینید.

 


آموزش مذاکره در هر شرایطی

کارگاه‌های آموزشی SVCO کلاس‌های آموزشی هستند که در دانشکده اقتصاد  دانشگاه آکسفورد برگزار می‌شوند. ویژگی خاص این کلاس‌ها این است که در آنها اساتید تدریس نمی‌کنند، بلکه افرادی که در دنیای واقعی بازار کار هستند، به این کارگاه‌ها می‌آیند و برای دانشجویان در زمینه‌های مختلف کارگاه برگزار می‌کنند. در این ویدیو، یکی از کارمندان موفق بخش فروش در شرکت‌های مختلف از تکنیک‌های مذاکره تجاری بر اساس تجربیات شخصی خودش می‌گوید که بار آموزشی بالایی دارد.

 


نقد و بررسی پورشه ۹۶۴

«پورشه ۹۶۴ / Porsche ۹۶۴» که نوعی از پورشه ۹۱۱ محسوب می‌شود، خودرویی است که بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ تولید و عرضه شده است. در این ویدیو، یک خلبان ایسلندی که در کشور ایسلند زندگی می‌کند، از نحوه خریدن این خودرو و احساسی که هنگام رانندگی با آن دارد و ویژگی‌های ایسلند صحبت می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
می گویند انصاف نمی از ایمان است، انصاف شما هم در نام بردن از قره باغ کوهستانی بفرم "ناگورنو قره باغ"مشخص شد.آدم مسلمان از نام این منطقه پیداست که متعلق به آذربایجان و مسلمانان است و اینکه گفتید هر دو طرف هر دو طرف فجایعی در قره باغ آفریده اند به مثابه قرار دادن قاتل(ارامنه) و مظلوم( ساکنین مسلمان منطقه) در دو کفه برابر و سعی در تطهیر ارامنه است.حضرت امام حسین می فرمایند ، اگر ایمان ندارید ،آزاده باشید. والسلام
نسل کشی خوجالی، آوارگی یک میلیون نفر و موشک باران و کشتار کودکان از جمله فجایع ارامنه می باشد. می شود لطفا جنایات آذربایجان را شرح دهید.
ارمنی های مهاجر فقط در یک شهر در اکثریت بودند و خود مهاجر بودند حال فقط به اندازه ارامنه قره باغ مسلمانان کشته شدند و به اندازه کل مردم ارمنستان مجبور به ترک خانه هایشان شدند ارمنستان یعنی اسرائیل دوم
درود بر ارمنستان
یاشا آزربایجان
روس ها بعداز تصرف شمال آذربایجان ارمنی ها را که متحد روسیه بودند در قره باغ اسکان دادند در واقع بعداز قتل گریبایدوف در تهران روس ها چندهزار ارمنی را از ایران به آنجا برده وساکن کردند در زمان فروپاشی شوروی پنجاه هزار ارمنی در قره باغ ساکن بودند در مقابل بیش از هشتصد هزار آذربایجانی ساکن آنجا بودند روسیه وایران به همراه لابی ارمنی در غرب نقش اصلی را در بروز جنگ داشتند وحالا آذربایجان با آزاد کردن قسمت اعظم خاک خود به جنایات ارمنی- روس و... در آنجا پایان داد . روس ها در دوقرن اخیر از ارمنی ها به عنوان شمشیر دموکلس علیه آذربایجان استفاده می کردند ولی دیگر عمر این بازی های کثیف به پایان رسیده است.
تابناک جان اکثریت قره باغ طبق تمام مستندات تاریخی آذربایجانی بودند و در جنگ اول قره باغ ارامنه با تسلیحات و کمک روسیه انجا را اشغال نمودند.لطفا منتشر نمایید
گزارش در مورد قره باغ انحرافی است.
قره باغ وسط مرزهای آزربايجان است دلیل نمیشه که چون مردم ارمنی داره مال ارمنستان باشه ارمنی ها هم بعدا به اونجا مهاجرت داده شده اند.. دست از دشمنی با آزربايجان بردارید..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر