بازدید 6984
بیانیه سایت رسمی آبی‌ها ؛ آجورلو جنگ را برد؟

توافق فدراسیون با استقلال برسر واگذاری تبلیغات محیطی؟

کد خبر: ۱۰۸۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 24 October 2021

نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسئولان سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان درباره تبلیغات محیطى در استادیوم آزادى برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت رسمى باشگاه استقلال، معاون حقوقى باشگاه استقلال با قدردانى از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران باشگاه استقلال، اهالى فوتبال و‌ رسانه‌هاى گروهى از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبلیغات محیطى این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

فرشید سمیعى با بیان این موضوع اظهار داشت: با حمایت سجادى، وزیر محترم ورزش و جوانان و به پیشنهاد ایشان نشستى با حضور مهدی علی‌نژاد معاون محترم وزارت ورزش، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، حیدر بهاروند ریاست سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانى آقاى مددى در مجموعه ورزشى آزادى برگزار شد که نتایج بسیار خوبى داشت.

توافق فدراسیون با استقلال برسر واگذاری تبلیغات محیطی؟

معاون حقوقى باشگاه استقلال اضافه کرد: حمید سجادى، معاون محترم وزارت را براى بررسى و حل و فصل موضوع معرفى کرد و با ورود مهدی علی‌نژاد مقرر شد پس از تصویب هیئت رئیسه محترم سازمان لیگ بر مبناى خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطى در بازى‌هاى خانگى با همکارى کارگزار استفاده کند.

سمیعی درباره جزئیات جلسه هم اینگونه توضیح داد: پس از طرح دلایل و دیدگاه‌های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال، می‌تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد - برد باشد. به پیشنهاد معاون وزارت ورزش مقرر شد پس از صدور و اخذ مصوبه هیئت رئیسه توسط بهاروند و با اعتمادسازی درباره پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد از رویکرد سازنده علی‌نژاد و هم از نگاه مثبت و حمایتی بهاروند ریاست سازمان لیگ که در این نشست به دنبال حل موضوع و رسیدن به نتیجه مطلوب بودند، قدردانى کنیم.

سمیعى در پایان گفت: تحقق اهداف موردنظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در مسیر ایجاد ساختار حرفه‌اى براى این باشگاه بدون حمایت هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه محقق نمى‌شود و شایسته است از اعضاى خانواده میلیونى استقلال و همچنین رسانه‌هاى گروهى، باشگاه‌ها و کارشناسانى که در این مسیر از این خواسته حمایت کردند، قدردانى کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل