بازدید 3417

لیگ آماتور فوتبال ایران: تیم پدیده به رفسنجان نرفت!

کد خبر: ۱۰۸۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 24 October 2021

لیگ برتر فوتبال ایران در بیست و یکمین سال حرفه‌ای شدن خود هنوز به طرز رسواکننده‌ای آماتور است تا جایی که تیم‌هایش بخاطر بی پولی در شهر میزبان حضور پیدا نمی‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که قرار بود اعضای تیم فوتبال پدیده مشهد روز گذشته (شنبه) از مشهد به تهران بروند و سپس با پروازی راهی کرمان شوند، بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در فرودگاه حاضر نشدند.

این در حالی بود که اعضای کادر فنی برای انجام این سفر در فرودگاه حضور داشتند و بازیکنان در تصمیمی جمعی حاضر نشدند تیم‌شان را برای این سفر همراهی کنند. در چنین شرایطی سیدمهدی سیدصالحی مدیر تیم فوتبال پدیده شب گذشته راهی مشهد شد تا با بازیکنان جلسه‌ای برگزار کند و آنها را راضی به رفتن به رفسنجان کند.

گویا صحبت‌های شب گذشته با بازیکنان به نتیجه خوبی نرسیده و پس از وعده‌های جدید بازیکنان اعلام کرده‌اند تا زمانی که 30 درصد از مطالبات خود را دریافت نکنند، حاضر به انجام تمرین و بازی نخواهند شد. پس از این اتفاق و به نتیجه نرسیدن جلسه نیز، بازیکنان جلسه را ترک می‌کنند و با دلخوری اعلام می‌کنند به هیچ وجه به رفسنجان که محل اردوی این تیم است نخواهند رفت.

طبق آخرین استعلام نیز بازیکنان پدیده تا این لحظه در مشهد هستند و راهی رفسنجان نشده‌اند، در شرایطی که دیدار مس رفسنجان و پدیده مشهد باید از ساعت 16 امروز در سرچشمه به مصاف هم بروند.

برنامه تیم پدیده برای دیدار با مس اینگونه بود که بازیکنان ساعت 13 روز شنبه از مشهد به تهران سفر کنند و ساعت 18 با پروازی از تهران راهی کرمان شوند. پس از رسیدن تیم به کرمان نیز برنامه سفر با اتوبوس به رفسنجان ترتیب داده شده بود و بازیکنان باید امروز از رفسنجان با اتوبوس به سرچشمه می‌رفتند تا مقابل مس رفسنجان قرار بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر