بازدید 5598
۲

هلاکت سرکرده برجسته داعش در عراق

این خانواده داعشی شامل هفت نفر از اهالی استان الانبار در غرب عراق بودند که پس از دستگیری برای انجام اقدام های قانونی تحویل نهادهای امنیتی و ذی صلاح شدند.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 23 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دستگاه اطلاعات نظامی ارتش عراق اعلام کرد که یکی از اعضای برجسته داعش در استان «الانبار» واقع در غرب این کشور به هلاکت رسید.

دستگاه اطلاعات نظامی ارتش عراق در این باره با انتشار بیانیه ای افزود یکی از سرکردگان مهم گروه تروریستی در عملیاتی در منطقه «الرطبه» غربی در استان الانبار به هلاکت رسید.

بر پایه این گزارش، نیروهای اطلاعات نظامی ارتش عراق جمعه شب در روستای مرزی «الدرمه» در منطقه الرطبه استان الانبار با داعش درگیر شدند و یکی از سرکردگان برجسته داعش معروف به «اسامه المولا» را از پای درآوردند.

هلاکت سرکرده برجسته داعش در عراق

بیانیه افزوده نیروهای اطلاعات ارتش همچنین اعضای یک خانواده داعشی را در غرب استان «نینوا» (در شمال عراق) در حال گذر از مرز سوریه و ورود به عراق دستگیر کردند.

 

این خانواده داعشی شامل هفت نفر از اهالی استان الانبار در غرب عراق بودند که پس از دستگیری برای انجام اقدام های قانونی تحویل نهادهای امنیتی و ذی صلاح شدند.

کنترل و تامین امنیت مرز ۶۰۵ کیلومتری عراق و سوریه برعهده نیروهای سازمان الحشد الشعبی و یگان های ارتش است.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه داعش را اعلام کرد؛ با این حال بقایای این گروه تروریستی در استان های شرقی، شمالی و غربی عراق هر از گاه دست به تحرک و حملات تروریستی علیه مردم و نیروهای امینتی و نظامی می زنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اطلاعات ارتش عراق زمان حضورداعش کجابود این فعالیت ها وبگیر ببند ها و عملیات غافلگیرانه غیرمعمول وجالب توجه است اطلاعات ارتش عراق خیلی دلاور شده اند قطعا هدف کاهش توان رزمی حشد الشعبی ست که متاسفانه بنی صدر ایرانی درعراق راه انداخته خدابخیرکند
لعنت خداوند بر این موجودات شیطان صفت حتی به خودشان هم‌رحم ومروت ندارند متاسفانه بعد از حمله آمریکا به عراق اشکال مختلفی از گروههای رادیکال با حمایت مالی کشورهای مرتجع منطقه صورت گرفت و بعداز خروج آمریکا اول سوریه را مورد تاخت و تاز قراردادند و بعد در عراق موصل را پایگاه اصلی خودشان قرار دادند و طی چندسالی که‌حاکم بر قسمت‌های عراق و سوریه بودند دست به همه نوع جنایت زدند از سربریدن انسانها و اعدام فله ای جوانها و اسیران جنگی و فروختن دخترها و زنها بصورت برده داری عصر جاهلیت خداوند لعنت کند این قوم ظالم را و ریشه کن کند هرچه آدمهای رادیکال و جنایتکار در جهان را
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل