بازدید 5261
۲

دیدار بنت با پوتین با محور ایران و سوریه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی دیدار با رئیس‌جمهور روسیه در سوچی، گفت در مورد وضعیت سوریه و توقف فعالیت‌های هسته‌ای ایران بحث می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 22 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز (جمعه) در شهر سوچی از «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی - که برای گفت‌وگو درباره ایران به این کشور سفر کرده - استقبال کرد.

پوتین پیش از برگزاری نشست با بنت، به خبرنگاران گفت: «تجارت بین روسیه و اسرائیل با وجود همه‌گیری [کرونا] در هفت ماه امسال ۵۰ درصد افزایش یافته است».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با بیان اینکه دو طرف موضوعات زیادی برای گفت‌وگو دارند، توضیح داد: «من با بنت در مورد وضعیت خاورمیانه و مبارزه با تروریسم صحبت خواهم کرد. تبادل نظر و اطلاعات در مورد تحولات منطقه مفید است».

رئیس‌جمهور روسیه همچنین ابراز امیدواری کرد که روابط مسکو-تل‌آویو بدون توجه به مشکلات سیاسی در کابینه رژیم صهیونیستی، ادامه یابد.

نخست‌وزیر رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل نیز در این مراسم گفت: «حفظ روابط دیپلماتیک با اسرائیل برای روسیه مهم است».

بنت در راستای سیاست‌های خرابکارانه و ضد ایرانی کابینه جدید تل‌آویو، اظهار داشت: «ما در مورد وضعیت سوریه و توقف فعالیت‌های هسته‌ای ایران بحث خواهیم کرد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
قابل توجه مسوولین جناب برادر پوتین برای دیدار مسوولین ما بهانه پروتکل و .... میاره برای دیدن بنت با روی باز و بدون ماسک و بدون رعایت پروتکل
مدیون هستید فکر کنید فایزر زدن و فایزر اینقدر کارآیی داره
افزایش تجارت بین روسیه و اسرائیل مبارک باد .

ایول پوتین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار