بازدید 5884

آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر

سخنگوی سازمان آتش نشانی توضیحاتی درباره آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 22 October 2021

به گزارش «تابناک»، «جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۵:۳۱ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مرکز درمانی واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه پشتیبانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در داخل حیاط بیمارستان یک فضایی را با پوشش سیمانی و پروفیل های آهنی درست کرده و به عنوان بخش تاسیسات از آن استفاده می کردند، حریق در این بخش رخ داده بود. میزان شعله و حررات در ابتدا زیاد بود و به بخشی از تاسیسات نیز آسیب و خسارت وارد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه هیچ شعله ای به بخش داخل بیمارستان سرایت نکرده بود، تصریح کرد: مقداری دود از طریق پنجره ها به داخل بخشی از طبقات نفوذ کرده بود. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به داخل طبقات رفته و مشغول تخلیه بیماران بستری در طبقات شدند. حدود سی نفر از بیماران برای اطمینان از اینکه آسیبی به آن ها نمی رسد؛ به بخش های دیگر منتقل شدند.

ملکی تصریح کرد: بعد از خاموش شدن آتش و تخلیه دود و ایمن سازی کامل مجددا بیماران به بخش های مورد نظر منتقل شدند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار