بازدید 12274

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۷ مهر/ ۱۶۷ بیمار دیگر چشم از جهان بستند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۷۵ میلیون و ۳۸۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۶۲۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 19 October 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴۹ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۲۰۸ دوز اول و ۲۶ میلیون و ۶ هزار و ۱۰۹ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۷۵ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۳۱۷ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۶۳۷ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۷۸۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۶۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۶۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۴ هزار و ۴۲۳ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۴۸۳ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۶۲۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۴ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۸۲۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
با این اوض
با این اوضاع لغو دورکاری چه معنایی داره؟ حتی کشته ها به زیر 100 تا هم نرسیده. اصلا میفهمن دارند چیکار میکنند؟
خدا را شکر مشخص شد اون بحث که موج ششم داره شروع میشه اشتباه بود و آمار همچنان نزولی است چند روز پیش مطلبی منتشر شد که موج ششم دارد شروع میشود عرض کردم تحلیل اشتباه است ولی ملت بزرگوار منفی باران کرده بودند جالب است وقتی که می بینند اشنتباه کرده اند هم سکوت کرده خود را به کوچه فرعی میزنند! خخخ عاشقتون هستم عزیزانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
باید تعداد مبتلایان را در نظر گرفت نه تعداد فوت شدگان را . مبتلا ها از ۱۰ هزار نفر در روز به بیش از ۱۳هزار نفر رسیده امیدوارم شروع موج ششم نباشه ونظر شما درست باشه
چرا کسایی که دو دوز واکسن زدن برای تردد بین شهرها باید جریمه بشن؟
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
چون واکسنهایی که در ایران میزنن بدردبخور نیست و خودشون میدونن
167 نفر!! خدا رحمت شان کند! فعلا مسئولین مشغول دعوا بر سر پنهان بودن اموال ودارایها هستند و فرصت رسیدگی به این امور را ندارند!!
به مرگ گرفتند تا به به تب راضی باشیم!! اینقدر تعداد کشته ها این مدت بالا بوده که این چند روز که زیر دویست تا شده همه از فروکش بیماری صحبت می‌کنند!! عزیزان در سایه ندانم کاری نزدیک به روزی دویست خانواده ایرانی براساس آمار رسمی دارد عذادار می‌شود و بعد ما خوشحال که تازه بیماری فروکش کرده!!
تلفات ایرانی ها فدای سر رزمندگان انصارالله یمن
متاسفانه تعطیلات تاثیر زیادی در افزایش مرگ و میر و ابتلا داره این رو به تجربه فهمیدیم. خواهش میمنم برای تعطیلات هفته بعد فکری اساسی کنید تا دوباره شمال پر از انواع مسافرها نشده و موجبات ایجاد موج ششم فراهم نشده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار