بازدید 18584

مدافع تاتنهام چگونه جان یک هوادار را نجات داد؟

دنیای ورزش تورنتو نوشت: سرخیو رگیلون، مدافع تاتنهام، از اتفاق جالبی صحبت کرده که در حین مطلع کردن داور از شرایط بحرانی هوادار نیوکاسل رخ داده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 19 October 2021

به گزارش تابناک، رگیلون پس از اقدام تاثیرگذارش در جریان دیدار برابر نیوکاسل هنوز هم در مرکز اخبار قرار دارد. این بازیکن از داور بازی خواست که بازی را متوقف کند تا به شرایط بحرانی هواداری رسیدگی شود که روی سکوها دچار سکته قلبی شده بود.

دو تیم تاتنهام و نیوکاسل در حال برگزاری دیدارشان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر انگلیس بودند که ناگهان رگیلون متوجه شد هواداری روی سکوها دچار سکته شده و بازی به همین دلیل متوقف شد تا اقدامات پزشکی لازم بر روی او صورت بگیرد.

این بازیکن شب گذشته در گفتگو با رادیو مارکا اظهار داشت:« من خیلی سریع متوجه شدم. مردی را دیدم که روی صندلی‌های ورزشگاه دراز کشیده و فرد دیگری سعی در احیای او دارد. این مرد هیچ واکنشی به تلاش‌ها برای احیای خود نداشت. به داور گفتم یک نفر دارد می‌میرد اما او فکر کرد که من در حال اعتراض هستم و نزدیک بود کارت زردی به من نشان دهد. من به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی با داور حرف زدم و گفتم لطفا زودتر کمک پزشکی بفرست.»

او در ادامه اضافه کرد:« من بسیار عصبی بودم و فکرم پیش آن مرد بود. خوشبختانه این اتفاق در ورزشگاه رخ داد و ما توانستیم خیلی زود کاری برای کمک به او انجام دهیم. اگر دستگاه احیاکننده نبود، او زنده نمی‌ماند. این اتفاق در زندگی رخ می‌دهد و اتفاق بسیار بدی است.»

رگیلون همچنین در این گفتگو درباره شرایط تیم ملی اسپانیا نیز حرف زد. او درباره سرمربی این تیم گفت:« هرکس فوتبال را بفهمد می‌داند که لوییز انریکه فوق العاده است. این تیم در زمان کوتاهی که دارد بسیار خوب بازی می‌کند. او شایستگی بسیاری برای حضور روی نیمکت تیم ملی دارد.»

این مدافع اسپانیایی همچنین درباره تقویم فشرده برگزاری بازی‌ها اظهار داشت:« یک روز همه ما از هم می‌پاشیم. ما ماشین نیستیم. شما می‌توانید روند رو به افزایش مصدومیت‌ها را ببینید. بار زیادی روی شانه بازیکنان قرار دارد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر