بازدید 26374
بازتاب

خطر تعلیق فدراسیون فوتبال جدی جدی شد

جلسه‌ای با دکتر سجادی درباره اساسنامه داشتیم و اساسنامه پس از تصویب در مجلس، باید به فیفا ارائه شود، وگرنه فدراسیون فوتبال با خطر «جدی جدی جدی» روبه‌رو خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 19 October 2021

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و جوانان، پولی بابت پرداخت به طلبکاران خارجی استقلال و پرسپولیس به حساب فدراسیون واریز کرده است یا خیر؟ بیان کرد: این کار را تا امروز نکرده‌ایم و تاکنون نتوانستیم ۱۰ یورو انتقال بدهیم. یکی از مباحثی که با اینفانتینو خواهیم داشت، پول‌های بلوکه شده است و می‌خواهیم راهی برای تزریق این مبلغ پیدا کنیم. ما در تنگنا هستیم و اگر میزبانی را برای تیم ملی نمی‌گرفتیم، باید حدود ۲۰۰ هزار دلار برای هر مسابقه پرداخت می‌کردیم.

عزیزی خادم با تشکر از حمید سجادی برای بازدید از تمرین تیم ملی ایران عنوان کرد: از وزیر ورزش درخواست برگزاری جلسه‌ای با رئیس جمهور داشتیم. مزایده‌ای برای اسپانسر تیم‌های ملی داشتیم که اقدامی نشده است. توافقاتی با یک شرکت داشتیم که هنوز قراردادی امضا نشده است. امیدوارم دولت به صورت ویژه، تیم ملی را دریابد.

وی در مورد وضعیت اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فیفا سال گذشته به ما اجازه داد انتخابات فدراسیون را ظرف یک سال برگزار و بند نخست اساسنامه را اصلاح کنیم. وزیر ورزش و معاون او از اساسنامه خارج شدند و اگر موضوع اساسنامه حل نشود، فوتبال ایران دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد شد. رقبای ما به دنبال مانور روی بحث تعلیق هستند تا فرصتی برای صعود به جام جهانی داشته باشند.

خطر تعلیق فدراسیون فوتبال جدی جدی شد

رئیس فدراسیون فوتبال با تمجید از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت حمایت از فوتبال ملی گفت: جلسه‌ای با دکتر سجادی درباره اساسنامه داشتیم و اساسنامه پس از تصویب در مجلس، باید به فیفا ارائه شود، وگرنه فدراسیون فوتبال با خطر «جدی جدی جدی» روبه‌رو خواهد شد.

عزیزی خادم خبر از همکاری فدراسیون فوتبال کشورمان با فدراسیون قطر خبر داد و تصریح کرد: قرارداد چهار ساله‌ای با قطر می‌بندیم تا از امکانات فوتبال این کشور استفاده کنیم و داوران ما هم به این کشور اعزام می‌شوند.

وی درباره لوگوی جدید فدراسیون فوتبال و نیز وضعیت قراردادی مربیان تیم‌های رده‌های مختلف ملی خاطرنشان کرد: کار‌های لوگو انجام شده است و ما قریب به اتفاق قرارداد مربیان تیم‌های ملی را پرداخت کردیم.

عزیزی خادم درباره استفاده از کلماتی همچون «خوبان عالم» و شایعه ارتباط با جادوگر گفت: من نشنیدم. ما شکرگذار خداوند عالم هستیم و موفقیت‌های امروز فدراسیون، لطف الهی است. همه مخلوقات حضرت حق هستیم و هر کسی بخواهد با نفسش، قدمش و دعایش به ما کمک کند دست‌مان را به سویش دراز می‌کنیم. همیشه درباره دعای خیر حرف می‌زنیم و زیارت هم می‌رویم. بحث اعتقادی خود را داریم، با این حال فدراسیون فوتبال با نگاه مدرن و دانش بنیان و رویکرد توسعه‌ای قدم برمی‌دارد. این مسائل بی‌اساس و پایه در شأن فدراسیون فوتبال و نگاه توسعه‌ای ما نیست و برای آخرین بار درباره آن صحبت می‌کنم.

 

عزیزی خادم در مورد مشکل در برنامه‌ریزی مسابقات لیگ تصریح کرد: در این بخش برنامه‌ریزی می‌کنیم و به ترافیک مسابقات ملی برخورد کردیم. صحبت‌هایی با بیات (مدیرعامل شارلوای بلژیک) داشتیم و یک نفر خواستیم تا برای ما ساختارسازی کند. مهدوی‌کیا چهار دستیار از هلند و آلمان برای تیم امید آورد و قرار شد بیات شخصی را معرفی کند. درصدد ساماندهی لیگ و برگزاری آن هستیم تا مطابق گذشته نباشد.

وی درباره پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان داخلی توسط باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: ما از جا‌های مختلف تحت فشار بودیم و از نورشرق (رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال) درخواست کردم سازوکاری فوری ایجاد کند. مگر خون بازیکنان خارجی رنگین‌تر است؟ بازیکنان و مربیان داخلی هم زندگی و زمان خود را می‌گذارند و نباید میان پاسکاری مراجع حقوقی قرار بگیرند. از نورشرق خواستیم ضوابط موردنظر بازیکنان خارجی، برای بازیکنان داخلی هم انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
یه انشالله اول تیتر خبرت بزار
وقتی مشاور خوب نداری، وقتی همه چیز را بلدی، حقوقدان خوب نداری، سواد مرتبط نداری، مکاتبه بین المللی تسلط نداری و کلا بی ربطی، نمیدونی که 14 روز قبل از مسابقه با کره جنوبی بایستی با فیفا مکاتیه کنی و بر اساس پروتکل های جهانی کرونا نسبت به دریافت مجوز ورود تماشاگر به استادیوم اقدام کنی! اینجوریه که میزبان را از امتیاز میزبانی بی نصیب میگذاری و شانس میای که نباختیم! لطفا هر کس سر جای خودش باشد تا مردم در آرامش زندگی کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نمی خواستن تماشاگر وارد استادیوم بشه و اینها هم سیاه بازیشون هست... باید خانم ها را راه می دادن ودیدن بهترین بهانه همین است که مکاتبه را به موقع انجام ندهند
استاد بیزینس
مدیران نالایق بدون هیچ دلواپسی برای تیمها بدهی ایجاد میکنند و بار خود را می بندن و می روند بعد مرد باید جور آنها را بکشند دولت که نباید تیم داری کند
بعد برید بگید تحریم و عدم تصویب اف ای تی اف تاثیری نداره.
اصلا باید این سوال مطرح بشه که فدراسیون فوتبال یک کشور چرا باید مالکیت دو باشگاه را داشته باشد. آیا واقعا این دو باشگاه عرضه اداره خودشان را ندارند.
چند سال فوتبال را تعلیق کنید مشکل خاصی رخ نمی دهد
ایشالا هرچه زودتر کل فوتبال ایران تعطیل بشه که این همه پول بیت المال رو به یه مشت بازیکن و مربی بی خاصیت ندن
ایشون سخنور خوبی است البته در مقابل مجری ضعیفی مثل میثاقی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کار فوتبال ما به جایی رسیده که باید دست به دامان قطری که وسعت خاکش در مقابل ما به اندازه یک قطره هم نیست بشویم ! افسوس و صد افسوس !!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
توانایی و عرضه و جربزه به بزرگی نیست. اگه بود الان چین قطب فوتبال جان بود. در حالی که اندازه پرتقال و انگلیس و ایتالیا و اسپانیا از یه استان چین هم کوچیکتره.
تا میتونی تو توهمات باستانت بموت. ببین کسی یه لیوان آب دستت میده اگه تلاش نکنی؟
تاسف، تاسف. نگران انبوه فوتبال دوستان این کشوربزرگ اسلامی.بایدبود.
امیدوارم تعلیق بشیم تا خیال هزینه کردن بی فایده باشگاهها تمتم بشه
وجدانا پولهای بلوکه شدی پرسپولیس رو خرج تیم های دیگه نکنین. ما کمک شماها رو نمیخوایم ؛ شما همین که با همکاری مدیریت تیم تونستین دو روز تیم رو تو فرودگاه معطل کنین کافیه؛ دیگه نمیخواد لطف دیگه ای بکنین.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی