بازدید 8340

پلیس راهور: موتورسواری بانوان خلاف قانون است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بانوانی که اقدام به موتورسواری می‌کنند، کار خلاف قانون انجام می دهند چون خانم‌ها گواهینامه ندارند.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 19 October 2021
پلیس راهور: موتورسواری بانوان خلاف قانون است

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص گواهینامه موتورسیکلت برای خانم‌ها اظهار کرد: در آیین نامه به صراحت قید شده که گواهینامه موتورسیکلت برای آقایان است. ولی در سایر گواهینامه‌ها مانند پایه سوم، دوم و یکم به غیر از موتورسیکلت، قید آقا و خانم وجود ندارد و همه می‌توانند مشمول دریافت گواهینامه شوند.

سردار هادیانفر گفت:چون در گواهینامه موتورسیکلت صرفا اسم آقایان مطرح شده است، پس خانم‌ها نمی‌توانند از موتورسیکلت استفاده کنند. این موضوع باید در قانون اصلاح شود و نیروی راهنمایی و رانندگی در این خصوص نمی‌تواند اقدامی انجام دهد؛ بانوانی که اقدام به موتورسواری می‌کنند، خلاف قانون است زیرا خانم‌ها گواهینامه ندارند و قطعا در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۰
موتور برقی گواهینامه نیاز ندارد!
قانون را اصلاح کنید. پس نماینده ها چکار میکنن!!!!!!!!!
کدام قانون
خیلی جالبه
برای خانم ها گواهی نامه موتور صادر نمی کنند
بعد افاضات می کنند که چون گواهی نامه ندارید ممنوعه !
آخه چرا گواهی نامه صادر نمی کنید که ممنوع نباشه ؟
چرااا؟؟!!! چرااااااا؟! علت اینه قانون مربوط به بانوان کشور رو یعده متحجر تنظیم میکنن چیه؟که رییس پلیس راهور و رییس فدراسیون فوتبال هم باید اجراش کنن؟ اخه ما که اینطور قوانین مسخره ای داریم چرا عربستان رو عیب میکنیم به طالبان خرده میگیریم بابا بجای این قوانین مسخره فکر معیشت مردم باشید که هر چی نخبه تو این مملکت بود مهاجرت کردن
پس دهانتان را ببندید نگید حقوق زن = حقوق مرد است!
افکار طالبانی و نقض حقوق بشر
بدترین جای دنیا بدنیا اومدیم
این ممنوعیت در کجای قانون اساسی اومده ؟ هیچ کس نه می تواند و نه حق دارد حقوق فردی را در جامعه سلب و انکار کند . اصلا کی به شما این اجازه را داده است ؟
هنوز هم اعتقادات غلط و اشتباه. اينجا زن يعني برده تمام.
خوب قانون رو اصلاح کنید. متأسفم تو کشوری زندگی می کنم که این امور ساده و بدیهی هنوز اینجا چالشه...
اختلاس و دزدی از بیت المال و تضییع حقوق مردم و گرانی و دروغ گفتن به مردم و ... جرم نیستند؟
شرم بر شما
چرا پلیس نمی تواند کاری کند؟ چطور پلیس می تواند به طور غیرقانونی شهروندان را ضرب و شتم کند. درخواست کند از قانون گذار برای اصلاح قانون. با قانون های عمدا ناقص که نمی شود شهروندان محترم را مجرم تلقی کرد.
طالبان مدرن
هیچ ممنوعیت قانونی برای زنان نسبت به گرفتن گواهینامه رانندگی موتور سیکلت وجود ندارد، تبصره ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی منعی برای این موضوع ایجاد نکرده است و این تصور را ایجاد نکرده که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نباید برای زنان گواهینامه موتورسیکلت صادر کند بلکه اثبات موضوع (دادن گواهینامه رانندگی برای مردان) نافع غیر از خود موضوع نیست و با این قاعده فقهی استدلال نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را نسبت به ممنوعیت قانونی رد کرد.
يك كم تلاش كنيد
طالبان داره زنها رو مدرسه ميفرسته
من به عنوان یک مرد شرمنده بانوان این سرزمین هستیم و شرم بر خیلی ها
پلیس راهور نمیفهمه که پلیس موتورسوار هم برای امنیت لازمه وگرنه از این حرف ها نمیزد.
اونوقت میگن طالبان بد هستن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها