بازدید 10300
۱

اعتراض پاکستانی‌ها به جنایات داعش در افغانستان

تعدادی از فعالان سیاسی و مذهبی در پایتخت پاکستان در اعتراض به جنایات ضدبشری گروه تروریستی داعش در افغانستان دست به تجمع زده و با سردادن شعار‌های ضدآمریکایی، شهادت نمازگزاران درپی حملات اخیر به مساجد قندهار و قندوز را به شدت محکوم کردند.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ 17 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، تجمع اعتراضی برای اعلام همبستگی با مردم افغانستان و محکومیت جنایات داعش روز یکشنبه در مقابل باشگاه خبرنگاران در شهر «اسلام‌آباد» برگزار شد.

شرکت کنندگان از جمله فعالان مذهبی و سیاسی وابسته به گروه‌های مختلف جنایات داعش علیه نمازگزاران شیعه در قندهار و قندوز را به شدت محکوم و آمریکا و رژیم صهیونیستی را حامیان اصلی تروریست‌های دخیل در این اقدامات ضدبشری عنوان کردند.

سخنرانان با تاکید بر حفظ وحدت اسلامی در برابر اعمال تروریستی و مقابله مشترک با توطئه‌های دشمنان مشترک اسلام، از جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی خواستند تا برای دفاع از جان و مال مردم افغانستان گام‌های موثر بردارند.

معترضان پاکستانی با سردادن شعار‌های ضدآمریکایی، سکوت نهاد‌های بین المللی حقوق بشر و حاکمان کشور‌های اسلامی در برابر به خاک و خون کشیدن ده‌ها تَن از نمازگزاران در شهر‌های افغانستان را تاسف برانگیز عنوان کردند.

معترضان پاکستانی جنایات داعش در افغانستان را محکوم کردند

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای، مراتب اندوه و تاسف مردم و دولت پاکستان نسبت به حمله تروریستی به نمازگزاران افغانستانی در قندهار را ابراز داشت.

«عاصم افتخار» گفت: اسلام‌آباد حمله تروریستی فجیح به مسجدی در ولایت قندهار که منجر به از دست رفتن جان‌های باارزش و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد دیگر شده، را قویاً محکوم می‌کند.

در پی حادثه تروریستی جمعه گذشته (۲۲ مهر) در مسجد فاطمیه در استان قندوز افغانستان بیش از ۴۰ تن به شهادت رسیدند و ۷۰ نفر زخمی شدند.

منابع خبری انفجار را ناشی از ۳ حمله انتحاری می‌دانند که در صف نمازگزاران، در ورودی مسجد و بیرون مسجد رخ داده است. داعش مسوولیت این حادثه تروریستی را بر عهده گرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
غلط کردند ...اگر راست میگویند بریزند ومدارس دینی که در ان فقط تروریست تربیت میکنند را با خاک یکسان کنند تا دیگر چنین جانورانی بوجود نیایند(داعش طالبان گروه های افراطی تند رو بی مغز)
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر