بازدید 4881
۱
سوژه

دبل مشکوک گومیس، چسبیده به آفساید بدون یارگیری!

احتمال دارد گومیس هر دو گل خود را در موقعیت آفساید به ثمر رسانده باشد اما موضوعی که عجیب به نظر می رسید تنها ماندن گومیس و آزاد بودن او از یارگیری بود
کد خبر: ۱۰۸۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 17 October 2021

گومیس بون هیچ تردیدی خطرناک‌ترین بازیکن الهلال مقابل پرسپولیس بود حتی خطرناک تر از موسی مارگا که از پورتو به این تیم عربستانی آمده اما پرسپولیسی‌ها این بازیکن خطرناک را در اکثر دقایق بازی به حال خود رها کرده بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، وقتی بازی الهلال و پرسپولیس با پیروزی سه بر صفر میزبان سعودی به پایان رسید، نوذر رودنیل، کارشناس داوری فوتبال ایران با اشاره به صحنه های منجر به گل دوم و سوم الهلال مدعی شد احتمال دارد گومیس هر دو گل خود را در موقعیت آفساید به ثمر رسانده باشد. مرور هر دو گل نشان می‌دهد حرف‌های این کارشناس با تجربه داوری چندان هم بیراه نیست. اگر چه در هر دو صحنه گومیس وقتی به توپ ضربه میزند در موقعیت آفساید نیست اما روی هر دو گل وقتی حمله الهلال شروع می شود، به نظر می رسد گومیس کمی در محدوده آفساید قرار دارد و بدنش اندکی از بدن مدافعان پرسپولیس به دروازه این تیم نزدیک تر است.

دو گل مشکوک گومیس، چسبیده به خط آفساید بدون یارگیری!

در هیچ یک از این صحنه ها گومیس شروع کننده حمله نیست و توپ به او نمی‌رسد. یعنی ابتدا توپ به دست بازیکن همبازی او سپرده می‌شود و سپس گومیس با تغییر موقعیت خود در موقعیت گلزنی قرار می گیرد اما در هر دو صحنه زمان ارسال توپ برای یار هم دسته گومیس، به نظر می رسد این بازیکن در موقعیت مشکوک به آفساید قرار دارد.

اما کارشناسی داوری را به داوران می‌سپاریم و از آفساید احتمالی عبور می‌کنیم. در بعد فنی چیزی که عجیب به نظر می رسید تنها ماندن گومیس و آزاد بودن او از یارگیری بود. الهلال در ترکیب خود بازیکنی زهردار تر از گومیس نداشت. حتی موسی مارگا که از پورتو آمده به اندازه این هیولا خطرناک نیست. آن وقت در اکثر دقایق گومیس بدون مزاحمت آزادانه در محوطه جریمه پرسپولیس قدم میزد. در نیمه اول چه دقایقی قبل از گل اول بازی و چه بعد از آن گومیس را چند بار تنها در جای خالی دیدیم و پرسپولیس خوش شانس بود که بازیکنان همدسته توپ را به او نسپردند. در نیمه دوم هم همین اتفاق رخ داد و گومیس هر دو گلش را به شیوه‌ای تکراری به ثمر رساند؛ او بدون مزاحمت در محوطه جریمه حرکت کرد و در آستانه دروازه پرسپولیس صاحب توپ شد و زهرش را ریخت. خیلی دوست داریم بدانیم مدافعان پرسپولیس چه گزینه ای خطرناک‌تر از گومیس برای یارگیری در ذهن خود داشتند که این بازیکن را آزاد می گذاشتند؟

منبع:طرفداری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس زبده آقای رودنیل را برای اطاق وار به فیفا معرفی کنید،واقعا حیف است نخبه سوزی شود!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار