بازدید 6166
۵
نماینده تهران در مجلس:

کمپین ضدواکسن برخلاف سیاست‌های کلی نظام است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمپین ضدواکسن کرونا بر خلاف سیاست‌های کلی نظام، قوانین عقلانی بهداشتی درمانی و منویات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ 13 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «عبدالحسین روح الامینی» در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آنچه امروز درباره واکسیناسیون توسط برخی از نمایندگان مطرح شد سبب ایجاد پاردوکس در افکار عمومی می‌شود.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه زدن واکسن در کشور اجباری نیست، گفت: فردی می‌تواند خود را در روستا یا خانه‌ای دور از جامعه، قرنطینه کند و واکسن هم نزند؛ اما وقتی نظامات و سیاست‌هایی در جامعه برای حفظ اجتماع و سلامت عموم وضع می‌شود برای اجرای آن باید دقت کافی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ممکن است واکسن کرونا عارضه‌هایی به دنبال داشته باشد، اظهار داشت:، اما عوارض واکسن کرونا از عوارض آلودگی هوا در تهران بسیار کمتر است. آیا خطرات ناشی از انتشار مواد لنت ترمز در هوا و گاز‌های سمی که میلیون‌ها انسان را در معرض خطر قرار می‌دهد، کمتر از عوارض یک واکسن است؟

روح الامینی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نظامات واکسیناسیون و پروتکل‌های بهداشتی در کشور را به شدت را رعایت می‌فرمایند؛ حتی مراسم‌هایی که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، ایشان به تنهایی در آنجا حاضر می‌شوند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه همه باید به قوانین احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: در غیر این صورت فردی می‌تواند ادعا کند چرا باید پشت چراغ قرمز منتظر بمانم، این حق من است که عبور کنم! لذا کمپین ضد واکسن برخلاف سیاست‌های کلی نظام، قوانین عقلانی بهداشتی درمانی و منویات مقام معظم رهبری است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
با توجه به داده های زیر که در مطالعات اخیر اثبات شده اند واکسیناسیون اجباری عقلانی نیست:
کسانی که بیماری را گرفته اند مصونیت بسیار بالاتری نسبت به واکسینه شده ها دارند.
اگر کسی بیماری را گرفته باشد و واکسن بزند عوارض بسیار بیشتری نسبت به کسی که بیماری را نگرفته نشان می دهد.
واکسیناسیون از گسترش بیماری و ابتلای فرد واکسن زده جلوگیری نمی کند.
واکسیناسیون فقط شدت ابتلا را در کسانی که تا کنون بیمار نشده اند کم می کند
بنابراین فقط باید افراد در معرض خطر که بیمار نشده اند واکسینه شوند. این با تشخیص خود فرد و با توجه به علائم بیماری است.
همه باید به قوانین احترام بگذاریم
قوانین را مجلس تصویب میکند
آیا مجلس تصویب کرده همه باید واکسن کرونا بزنند ؟
ضمنا قیاس مع الفارق می فرمایید درخصوص چراغ قرمز و واکسن کرونا
اگر انتخاب زدن یا نزدن واکسن به عهده هر شخص و با اختیار خودش می باشد چرا پوشش و حق انتخاب حجاب با خود شخص نیست و باید اجباری باشد؟
چند نفر از نماینده هائی که هیچ پشتوانه ای برای انتحابات بعدی ندارند و نگران نداشتن رای در بین مردم هستند چگونه خودی نشان دهند تا بین عوام شاید مورد توجه قرار گیرند .
جدی نگیرید این کمپین تشکیل شده از چند نفر کم بین و فقط مصرف محلی دارد که صد البته کور خوانده اند وملت ایران آگاه تر و بینا تر از آنچه این جاه طلبان تصور کرده اند هستند .
کسانی که واکسن نمیخاهند در سامانه ای ثبت شوند ودر صورت ابتلا به کرونا از درمان انها در بیمارستان های دولتی جلوگیری شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر