بازدید 4217

ذوالفقارنسب: گل ساده‌ای از کره خوردیم که نباید تکرار شود

کد خبر: ۱۰۸۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 13 October 2021

مشاور وزیر ورزش گفت: نتیجه بازی با کره جنوبی برای ما بسیار خوب است و نمره قبولی به تیم ملی می‌دهم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی تیم ملی با کره جنوبی به رادیو ورزش گفت: نتیجه بازی برای ما بسیار خوب است. تیم ملی از چهار بازی صاحب ۱۰ امتیاز شده و کره هم از چهار بازی هشت امتیاز گرفته است. رقابت اصلی بین ایران و کره است و هر دو تیم شانس بالایی برای صعود دارند.

وی اظهار کرد: بازی دلنشین با برنامه و قابل قبولی بچه ها انجام نمی‌دهند. دلایل ضعیف بازی کردن اکثر قریب به اتقاق بازیکنان این است که هفت الی هشت نفر لژیونر هستند و هر کدام با سبک و سیاق کشور مربوطه بازی می‌کنند و دیگر بازیکنان که در لیگ خودمان هستند چون لیگ منظم برگزار نمی‌شود و تمرینات منظمی نداریم خیلی ناهماهنگ هستند.

ذوالفقارنسب افزود: وقتی مربی تیم را ارنج می‌کند در مواقعی بازی سردرگم می‌شود و بدون برنامه است و هدف خاصی ندارد.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان کرد: مهمترین فاکتور در فوتبال تمرین است و همه مسائل در تمرین حل و فصل می‌شود و راهکارها را تعیین و آموزش می‌دهند. زمانی که تمرین نداریم باید انتظارمان را هم پایین بیاوریم.

وی گفت: عملکرد فوتبال ما با توجه به شرایط موجود قابل قبول است و نمره قبولی می‌گیرد.

ذوالفقارنسب اظهار کرد: گلی که از کره جنوبی خوردیم یک پاس ساده بود. به مجرد اینکه پاس را تنطیم می‌کنند خط دفاع باید با توپ هماهنگ شود و این نوع گلی که از کره خوردیم را نباید از دیگر تیم‌ها بخوریم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند و عزت اللهی یکی از بازیکنان خوب ما بود و دو ضربه خوب به دیرک زدیم و نمره قبولی به تیم ملی می‌دهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی