بازدید 3679
۲

اعمال محدودیت برای واکسینه نشده‌ها در آلمان

وزارت بهداشت آلمان برای کسانی که برای دریافت واکسن کرونا مقاومت می‌کنند محدودیت‌هایی را به اجرا در آورد.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 12 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از برلین، وزارت بهداشت آلمان برای کسانی که برای دریافت واکسن کرونا مقاومت می‌کنند محدودیت‌هایی را به اجرا در آورد.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت آلمان یارانه تست‌های رایگان کرونا قطع می‌شود به این علت که به همه شهروندان فرصت واکسینه شدن مقابل کرونا داده شده است.

تست‌های رایگان کرونا از این به بعد فقط برای زنان باردار، کودکان زیر ۱۲ سال و و افرادی که نمی‌توانند واکسن کرونا دریافت کنند رایگان خواهد بود.

در عین حال افرادی که علائم کرونا را دارند یا با فرد مبتلا در تماس بوده اند، همچنان می‌توانند به شکل رایگان آزمایش پی سی آر دهند، اما افراد شاغل واکسینه نشده چنانچه به خاطر ابتلا به کرونا به قرنطینه بروند، حقوق دوران قرنطینه را دریافت نخواهند کرد.

با ثبت ۳ هزار و ۱۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، آمار سرایت این ویروس از ابتدا تا کنون در آلمان ۴ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۳۸۴ نفر گزارش شده و تلفات کرونا نیز به ۹۴ هزار و ۲۰۹ نفر رسیده است.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جالبه این اخبار خارجی ها فورا گزارش میشود
ولی چیزای دیگه مثل امکانات و درآمد و سطح رفاه و ...... صداش در نمیاد
افرین ببینید کشوری ک مبتنی بر علم مدیریت منطقی اداره بشود همین است در ایران می گویند اگر واکسن نزنید مانع از ورودتان به ادره میشویم و غیبت می زنیم و به تخلفات اداری معرفی می کنیم ...اما در آلمان تست رایگان واکسینه نشده دیگر ارئه نمیشود و فرد اداری و شاغلی که واکسن نزده و استعلاجی استفاده می کند کسر حقوق مدت استعلاجی شاملش میشود ای کاش مدیران ایرانی و ستاد کرونا از این مسائل مدیریتی الگو برداری کند الکی آلمان نشده است بزرگترین صادرکننده محصولات های تک و تجهیزات پزشکی و دارو...آلمان سالیان 1000 میلیارد دلار صادرات دارد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار