بازدید 3293

خرید آنلاین و فوری انواع بیمه شخص ثالث خودرو و موتور و بیمه بدنه از بیمه دات کام

برای درک بهتر شما از بیمه قصد داریم دو نوع از مهم‌ترین بیمه‌های وسایل نقلیه را در این مقاله برای شما شرح دهیم ، پس همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۸۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 11 October 2021

خرید آنلاین و فوری انواع بیمه شخص ثالث خودرو و موتور و بیمه بدنه از بیمه دات کام

بیمه شخص ثالث برای خودرو و موتور الزامی است.

هنگامی که وسایل نقلیه (اعم از اتومبیل،موتور،اتوبوس و...) را خریداری می‌کنید، مراقبت از آن‌ها به شدت مهم است. داشتن بیمه اتومبیل و موتور در صورت مقابله با حوادث و تصادفات می‌تواند به شما اطمینان خاطر بدهد. در واقع می‌توانید در حین حادثه به‌جای پرداخت خسارت از جیب خود، حق بیمه سالانه را به یک شرکت بیمه پرداخت کنید و از آن پس بیشتر هزینه‌های مربوط به تصادفات یا خسارات وسایل نقلیه را به بیمه بسپارید. برای درک بهتر شما از بیمه قصد داریم دو نوع از مهم‌ترین بیمه‌های وسایل نقلیه را در این مقاله برای شما شرح دهیم: (بیمه شخص ثالث ماشین و موتور، بیمه بدنه)

بیمه شخص ثالث ماشین

اگر شما تابه‌حال خودرویی را خریداری کرده باشید، حتما بیمه شخص ثالث معرف حضورتان است. زیرا این بیمه برای تمامی وسایل نقلیه اجباری بوده و می‌بایست هرشخصی که وسیله نقلیه خریداری می‌کند آن را بیمه شخص ثالث کند! اگر قصد خریدن اتومبیل یا هر وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگری دارید، مطالب زیر را از دست ندهید.

برای توضیح شخص ثالث می‌توان گفت: شخص ثالث کسی است که در حادثه رانندگی متحمل زیان مالی یا جانی شده است. راننده مقصر لازم است تحت پوشش این بیمه قرار بگیرد تا هنگام وقوع حادثه‌، شرکت بیمه خسارت وارد شده بر شخص ثالث را پرداخت کند.

بیمه شخص ثالث دو نوع خسارات مالی و جانی یا همان خسارات بدنی شخص ثالث را پوشش می دهد و بیمه‌گر متعهد به پرداخت حداکثر پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل برای جبران خسارت های جانی و مالی مطابق حداکثر تعهدات توافقی در بیمه‌نامه شخص ثالث است.

جبران خسارات جانی و مالی با بیمه شخص ثالث

خسارت مالی: خسارت‌هایی كه به اموال اشخاص ثالث وارد می‌شود مانند تصادف و خسارت به خودروی ثالث.چنین خسارت هایی، زیان مادی شخص ثالث دارنده وسیله نقلیه موضوع بیمه را شامل می گردد.

خسارت بدنی: خسارت های جانی اشخاص ثالث که شامل فوت، نقص عضو و هزینه های پزشکی ناشی از حادثه با موضوع بیمه باشد.خسارت بدنی پرداختی یا همان دیه یا ارش (دیه ای که مقدار آن در شرع مقدس مشخص نشده است) به نوع صدمه بدنی مانند شکستگی ، نقص عضو و از کار افتادگی جزئی یا کلی ـ موقت یا دائم ـ دیه فوت و هزینه معالجه اشخاص ثالث در اثر حوادث تحت پوشش بیمه شخص ثالث بستگی دارد.

برای استعلام، خرید و تمدید بیمه شخص ثالث خودروی خود به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/thirdparty

بیمه شخص ثالث موتور

برای اینکه موتور سیکلت خود را از خسارات زیاد نجات دهید، آن را بیمه شخص ثالث کنید، تا اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد بیمه به کمک شما آمده و آن را در امر پرداخت خسارات یاری دهد!

در حقیقت این بیمه نیز برای موتورسیکلت اجباری بوده و در صورت عدم نداشتن، چنانچه حادثه‌ای رخ دهد بیمه هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت!

پوشش‌های بیمه موتورسیکلت:

لازم است بدانید که در بیمه موتور سیکلت، شرکت بیمه بر اساس بیمه‌‌نامه موجد تعهد می‌دهد که خسارات جانی و مالی که راننده موتورسیکلت به شخص دیگری وارد کرده است را تا سقف تعهدات قرارداد خود پرداخت کند.

به بیان دیگر پوشش‌های بیمه موتور را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • خسارت مالی به اشخاص ثالث: بیمه‌گر خسارت مالی وارده به شخص ثالث( شخص غیر از راننده مقصر) را مطابق پوشش های بیمه‌نامه شخص ثالث موتورسیکلت می پردازد.
  • خسارت‌های جانی اشخاص ثالث : بیمه گر خسارت جانی شامل فوت و نقص عضو وارده به شخص ثالث را مطابق توافق های بیمه‌شخص ثالث می پردازد.
  • خسارت جانی راننده مقصر: اگر راننده موتورسیکلت طی حادثه خسارت جانی ببیند، بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت غرامت او را پرداخت می کند.

خرید آنلاین و فوری انواع بیمه شخص ثالث خودرو و موتور و بیمه بدنه از بیمه دات کام

بیمه موتور: بیمه اجباری برای تمام راکبان موتورسیکلت

چه عواملی روی هزینه بیمه موتور تاثیرگزار هستند؟

حال شاید این سوال مطرح شود که قیمت بیمه موتورسیکلت چقدر است؟ عوامل مختلفی در نرخ بیمه شخص ثالث موتورسیکلت تاثیرگذار هستند:

انوع موتورسیکلت : موتورسیکلت ها در سه گروه عمده جای می گیرند:

  • الف) بیمه موتورسیکلت برقی
  • ب) بیمه موتورسیکلت سه چرخ
  • ج) بیمه موتورسیکلت دوچرخ : بیشتر موتورها عموما دوچرخ هستند ولی نرخ بیمه موتورسیکلت‌های سه چرخ نسبت به دوچرخ بالاتر خواهد بود.

سال تولید موتورسیکلت : مهم ترین عامل در تعیین نرخ بیمه شخص ثالث موتورسیکلت، سال تولید آن است.هرچه موتور سیکلت جدیدتر باشد،ریسک آن کمتر خواهد بود و نرخ بیمه موتورسیکلت نیز پایین می آید.

تعداد سیلندر موتورسیکلت : موتورسیکلت های از نظر تعداد سیلندر در دسته های یک سیلندر، دو سیلندر ، سه سیلندر و بیشتر جای می گیرند.با بالاتر رفتن تعداد سیلندر موتورسیکلت، قدرت آن نیز بالاتر رفته و میزان ریسک و نرخ بیمه شخص ثالث نیز افزایش خواهد یافت.

نوع و ساختار موتور: موتورسیکلت‌های برقی و دنده ای نرخ بیمه های متفاوتی دارند.با بالاتر رفتن قدرت موتورسیکلت و بزرگتر شدن سایز آن ، هزینه بیمه شخص ثالث آن نیز افزایش خواهد یافت. دو عامل یاد شده تعیین کننده مبلغ حق بیمه پایه موتورسیکلت هستند.

برای استعلام قیمت، تمدید یا خرید بیمه موتور خود به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/thirdpartyMotor

 بیمه بدنه ماشین و رهایی از حادثه‌های ناگوار

برخلاف بیمه شخص ثالث که برای تمامی وسایل نقلیه اجباری‌ست داشتن بیمه بدنه اختیاری بوده ولی اگر آن را برای وسیله نقلیه‌ی خود تهیه کنیم فواید بسیار زیادی را برای ما فراهم می‌کند! بیمه بدنه آنلاین خودروها، برای تضمین خسارت‌های احتمالی حوادث امری لازم و ضروری است. یکی از انواع بیمه‌هایی که برای رانندگان و وسایل نقلیه بسیار مفید واقع می‌شود؛ بیمه بدنه اتومبیل است. بیمه گزار با پرداخت مبلغ مشخص حق ‌بیمه به شرکت بیمه‌گر و خرید بیمه بدنه ، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطرات و حوادث احتمالی خودرو بیمه می‌کند. شرکت بیمه‌گر، طبق این بیمه ماشین، درصورت بروزحادثه، خسارت وارده را براساس شرایط بیمه‌نامه پرداخت نماید.

خرید آنلاین و فوری انواع بیمه شخص ثالث خودرو و موتور و بیمه بدنه از بیمه دات کام

خرید بیمه بدنه برای انواع خودروهای لوکس و معمولی ، خسارت خودروی مقصر را جبران می‌کند.

با توجه به گران بودن خودرو و قطعات یدکی از یک طرف و اجتناب ناپذیر بودن حوادث رانندگی، اهمیت بیمه‌نامه بدنه خودرو به شدت پررنگ می‌شود. به همین دلیل کارشناسان بیمه دات کام، خرید بیمه بدنه را به همه دارندگان خودرو مخصوصا دارندگان خودروهای نامتعارف توصیه می‌کنند.

به طورکلی خطرات تحت پوشش بیمه‌بدنه به دو دسته خطرات اصلی و فرعی تقسیم می‌شوند.

خطرات اصلی مثل:

  • سرقت کلی
  • خسارات وارده به خودرو حین نجات و انتقال خودرو
  • رخ دادن حادثه برای اتومبیل
  • رخ دادن حوادث آتش‌سوزی
  • انفجار
  • صاعقه به وسیله‌‌نقلیه بیمه‌شده
  • خسارت‌های وارده به لاستیک و چرخ‌ها

علاوه بر پوشش خطرات اصلی توسط بیمه‌بدنه، بیمه‌گذاران می‌توانند با پرداخت حق‌بیمه‌ی بیشتری به شرکت‌بیمه، از پوشش‌های اضافی (خطرات فرعی) زیر  نیز بهره‌مند شوند.

برای استعلام قیمت، خرید و برخورداری از پوشش‌های بیمه بدنه به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/carbody

جبران خسار‌ت‌ وسیله‌نقلیه در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و فوران آتش‌فشان

  • سرقت لوازم و قطعات خودرو
  • پاشش رنگ و اسید بر روی خودرو
  • شکست شیشه
  • پرداخت هزینه ایاب‌وذهاب
  • نوسانات بازار
  • خسارات وارد شده بر بدنه خودرو بر اثر کشیده شدن میخ و یا اشیای نوک‌تیز
  • خسارت‌های ناشی از کاهش ارزش خودرو
  • هزینه توقف خودرو در زمان بروز حادثه
  • پوشش حذف استهلاک
  • پوشش حذف فرانشیز
  • خسارت‌های وارد شده به خودرو خارج از مرز‌های کشور
  • خسارت‌های وارد شده بر بدنه خودرو بر اثر آزمایش سرعت و حمل مواد منفجره در زمره پوشش‌های اضافی بیمه بدنه ماشین جای می‌گیرند

خرید آنلاین بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث خودرو و موتور در کمتر از سه دقیقه

بیمه دات کام یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید آنلاین بیمه به حساب می‌آید. این سامانه شرایط خرید اینترنتی انواع بیمه خودرو و موتور نظیر بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را فراهم آورده است.

خرید آنلاین بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث

قبل از خرید بیمه خودرو و موتور می توانید با مشاوران bimeh.com تماس حاصل بفرمایید. همچنین شما می‌توانید سوالات بیمه‌ای خودتان را بپرسید؛با انتخاب پوشش‌های این بیمه‌نامه و مقایسه قیمت بیمه بدنه بین شرکت‌های بیمه‌ای معتبر و مختلف، بهترین بیمه بدنه اتومبیل و موتور مناسب با شرایط خود را تهیه نمایید. شما می توانید در وب سایت بیمه دات کام به راحتی می توانید با چند کلیک ساده خرید بیمه بدنه خود را انجام دهید  به علاوه از هزینه تردد، آلودگی هوا و … رهایی خواهید یافت.

درگاه‌های ارتباط با بیمه دات کام

سایت بیمه: https://bimeh.com/

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس:

۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی:

info@bimeh.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل