بازدید 3762

حکم ممنوعیت ورود خطیب مسجد الاقصی به این مسجد

رژیم صهیونیستی پس از بازجویی از شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی، وی را به مدت یک هفته از ورود به این مسجد منع کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 11 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی المیادین، رژیم اشغالگر صهیونیستی شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی در قدس اشغالی را به اتهام عزم وی برای اقامه نماز در باب الرحمه در مسجد الأقصی به مدت یک هفته از ورود به این مسجد منع کرد.

شیخ صبری در گفتگو با شبکه المیادین اظهار داشت که بعد از بازجویی ۶ ساعته رژیم صهیونیستی از وی، او از امضای حکم ممنوعیت ورود به مسجد الأقصی سرباز زد.

خطیب مسجد الاقصی در پایان، متوسل شدن رژیم صهیونیستی به زور در اجرای این حکم را بعید ندانست و تاکید کرد: گزینه‌های وی در پاسخ به این اقدام به مواضع سیاسی و دیپلماتیک بستگی خواهند داشت.

پیشتر نیز؛ شیخ عکرمه صبری در واکنش به تصمیم دادگاه صهیونیستی در دادن مجوز به یهودیان برای برگزاری مراسم «عبادت خاموش» در مسجد الاقصی افزود: ما مسئله اقدام یهودیان در برگزاری مراسم در مسجد الاقصی را هرگز نمی‌پذیریم و بار‌ها تاکید کرده ایم این مسجد به مسلمانان تعلق دارد و ما از دین و عقاید مسجد مبارک الاقصی خود دفاع می‌کنیم؛ این مسجد به مسلمانان تعلق دارد و ما حق داریم از آن دفاع کنیم. ما هیچ تجاوزی به مسجد الاقصی را نمی‌پذیریم. ما این مسئله را در همه رسانه‌ها مطرح کرده ایم. این نه تنها نظر من بلکه نظر میلیون‌ها مسلمان است.

وی افزود: این رویه صهیونیست‌ها و تعرض آن‌ها به مسجد الاقصی نوعی اقدام تحریک آمیز عمدی تلقی می‌شود و برای بستن دهان‌ها و ایجاد رعب و وحشت است تا ما به رفتار‌ها و اقدامات یهودیان در حمله به مسجد الاقصی اعتراض نکنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار