بازدید 6475
۵

کرونا در روسیه رکورد زد

روسیه با ثبت ۹۶۸ فوتی جدید بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، رکورد جدید تلفات روزانه کرونایی را در این کشور ثبت کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 10 October 2021

 

به گزارش تابناک، روسیه رکوردی جدید در تعداد روزانه قربانیان کروناویروس را در این کشور ثبت کرده که این روند افزایشی همچنان ادامه دارد و تقریباً هر روزه در ماه اکتبر (ماه جاری میلادی) رکوردهای جدیدی را گزارش می کند.

بر اساس گزارش ها، ۹۶۸ تن در روسیه در یک روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باخته اند که این آمار حدود ۱۰۰ مورد مرگ و میر روزانه بیشتر از تعداد ثبت شده در اواخر ماه سپتامبر است.

همچنین بیش از ۲۹ هزار مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ نیز در یک روز گذشته در این کشور به ثبت رسیده است.

مقامات روسیه این افزایش شدید موارد فوتی کرونایی را ناشی از واکسیناسیون پایین در این کشور می دانند.

تاتیانا گولیکووا، معاون نخست وزیر روسیه، روز جمعه اعلام کرد که ۴۷.۸ میلیون یا تقریبا ۳۳ درصد از جمعیت ۱۴۶ میلیون نفری روسیه حداقل یک دُز واکسن کرونا را دریافت کرده و ۴۲.۴ میلیون نفر یا حدود ۲۹ درصد از این جمعیت نیز به طور کامل واکسینه شده اند.

همچنین در مجموع می توان گفت که حدود ۷.۸ میلیون مورد ابتلا به کووید۱۹ و ۲۱۵ هزار و ۴۵۳ مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس نیز در روسیه به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گاردین، کرملین نیز از ایده اعمال محدودیت های کرونایی جدید و سراسری خودداری کرده و قدرت تشدید محدودیت ها را به مقامات منطقه ای واگذار کرده است. همچنین در برخی از مناطق این کشور از جمله مسکو و سن پترزبورگ، زندگی و مشاغل تا حد زیادی به حالت عادی بازگشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
این یعنی واکسن اسپوتنیک مثل هواپیماهای روسی یه مشت آشغاله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
همین امار در امریکا هم هست اشغال خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
دقیقا چون خیلی از بچه های کادر درمان هم که دو دوز اسپوتنیک زدن دوباره کرونا گرفتن به نظر میاد اینها هم مثل برکت هست
پویان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
تویی که به خاطر یه واکسن روسی به هموطنت توهین میکنی بدون که توی آمریکا حدود ۵۰ درصد واکسن نزدند و نمی زنن همونا هم کرونا می گیرن و پخش می کنن
پرفسور لوک مونتینیه برنده جایزه نوبل و کاشف ایدز گفته است واکسن برای مقابله با کرونا مناسب نیست واکسن ها سبب پیدایش سویه های مقام کرونا میشوند و در طی سه سال آینده بدلیل استفاده از واکسن همه گیری کرونا باعث مرگ حدود 2 میلیارد نفر خواهد شد پروژه ای که سران اجلاس بیلدربرگ که اکثر از ثروتمندان و یهودی ها هستند بدنبال ان و کاهش جمعیت زمین هستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر