بازدید 6038
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

برخورد با مخلان نظم و امنیت اولویت خدمت پلیس

فرمانده انتظامی لرستان برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت را اولویت خدمت پلیس برشمرد و گفت: پلیس تاکنون در این مقوله خوب عمل کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 09 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار یحیی الهی در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، در جمع اعضای شورای تامین استان با تبریک هفته ناجا به کارکنان خدوم پلیس، افزایش تعاملات سازنده بین کلیه سازمان‌ها با انتظامی، زمینه‌های پیشگیری اجتماعی و انتظامی و آگاه‌سازی عموم شهروندان به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معضلات و افزایش امنیت و بالارفتن احساس امنیت در جامعه را بسیار موثر برشمرد.

وی افزود: پلیس برقراری عدالت و امنیت در جامعه و کسب رضایت شهروندان را اولویت کاری خود قرار داده و با کسانی که بخواهند آسایش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع خواهد کرد.

این مقام انتظامی استان، عنوان کرد: توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای مدیون امنیت آن جامعه بوده و پلیس با تمام توان در حفظ این امنیت تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: نخستین هدف پلیس ایجاد نظم و امنیت و کسب اعتماد آحاد جامعه است و نیروی انتظامی مقتدر و کار آمد نقش حساسی را در ارتقاء امنیت و آرامش جامعه بر عهده دارد.

سردار الهی خاطرنشان کرد: حفظ نظم و امنیت در جامعه حساس‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است و دیگر دستگاه‌ها نیز باید با رعایت حقوق شهروندی هرچه در توان دارند در جهت ارتقاء امنیت جامعه بکار گیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست