بازدید 4408

پرسپولیس دنبال جاسوس روی نیمکت خود!

کد خبر: ۱۰۸۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 09 October 2021

طی دو روز اخیر از تلاش یحیی گل محمدی برای مخفی ماندن اخبار بازی پرسپولیس مقابل سپاهان خبر داده و نوشتیم او علاوه بر این که درخواست برخی کارمندان باشگاه را برای حضور در این بازی دوستانه نپذیرفت بلکه از نویدکیا هم خواست تیمش را بدون همراه راهی ورزشگاه کند که این اتفاق هم رخ داد.

اما به رغم تمام این تلاش‌ها خبر‌های بازی پرسپولیس و سپاهان به شکل آنلاین در فضای مجازی در اختیار گروهی خاص قرار می‌گرفت تا مشخص شود کسی که اخبار را به بیرون می‌دهد، نه خبرنگار و عکاس است و نه کارمند باشگاه بلکه کسی است که نزدیک یحیی گل محمدی می‌نشیند!

به هر حال این یک واقعیت است که اخبار مربوط به سیستم بازی پرسپولیس و ترکیب این تیم در حالی در برخی پیج‌ها و کانال‌های فضای مجازی دست به دست می‌چرخید که ترکیب لو رفته کوچکترین مشکل کادرفنی پرسپولیس بود چرا که دقایق حساس و شکل گلزنی پرسپولیسی‌ها نیز منتشر می‌شد! آن هم در حالی که بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس، طبق نظر گل محمدی از پوشش اخبار بازی صرف‌نظر کرد تا تنها به پرداخت کلیات دیدار‌ها بپردازد و نشان دهد قصد ندارد اخبار فنی و داخلی پرسپولیس به بیرون درز پیدا کند.

همه این مسائل نشان می‌دهد اگر تا دیروز کمی شبهه وجود داشت که این اخبار از طریق یک عکاس و خبرنگار به بیرون درز پیدا می‌کند، حالا مشخص است در روز غیبت تمام عکاسان و خبرنگاران، مشکل از خودی هاست و جاسوس تیم در چند متری یحیی گل محمدی نشسته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار