بازدید 8784
۶

بازگشایی همه مدارس کشور از نیمه دوم آبان‌ماه

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، درباره نحوه از سرگیری آموزش‌های حضوری مدارس از آبان‌ماه توضیح داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 09 October 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، علیرضا کمرئی با اعلام جزئیات بازگشایی مدارس از آبان‌ماه، اظهار کرد: الگوی بازگشایی مدارس، شرایط فعالیت آموزشی را در مدارس مشخص می‌کند. طبق الگوی بازگشایی، مدارس روستایی و عشایری در نیمه اول و دوم مهرماه بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: در نیمه اول مهرماه، مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش برای دروس مهارتی بازگشایی شده اند؛ همچنین دانش‌آموزان ابتدایی نیز در نیمه اول مهرماه برای آشنایی با معلمان خود در مدارس حضور پیدا کردند.

کمرئی بیان کرد: در نیمه دوم مهرماه، مدارس روستایی و عشایری که کلاس‌های کمتر از ۳۰ نفر دانش آموز دارند، بازگشایی می‌شوند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس اضافه کرد: در نیمه اول آبان ماه، بر اساس الگوی بازگشایی مدارس و سرعت واکسیناسیون جامعه، مدارس کم جمعیت شهری با کمتر از ۶۰ نفر جمعیت بازگشایی خواهند شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خبر داد: در نیمه دوم آبان ماه نیز تمام مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند و مدارس بر اساس الگوی بازگشایی گروه بندی خواهند شد و با توجه به مجوز هر منطقه، فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
با چه منطقی ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
عقل و شعور درست والدین با منطق نادرست مسئولان جور در نمیاد

عمرا
حرفاتون هیچوقت منطقی نبوده و نیست
به شما اعتماد نداریم
اول اینکه مردم و بچه های مردم موش آرمایشگاهی نیستند که با تصمیم مدیران قربانی بشوند.

دوم اینکه چه اصراری هست که آموزش حضوری بشه؟ اگر به خاطر کیفیت آموزش هست که همگان می دانیم که در نظام نئولیبراسیم، سالهاست که مترو معیارها عوض شده و در بحث کیفیت آموزش میزان پول افراد است.

سوم اینکه چرا به آموزش آنلاین به دید یک فرصت عادلانه برای آموزش نگاه نمیشه؟ مگر این نیست که در آموزش آنلاین تمام بچه ها این امکان رو دارند که از تدریس بهترین معلم ها بهره ببرند؟ به جای تدارک برای افزایش هزینه ها در وزارت آموزش و پرورش، زیر ساخت های آموزش انلاین را تقویت کنید.

چهارم اینکه آموزش حضوری یا آنلاین را اختیاری کنید، تصمیم با اولیای دانش آموزان.
والله ما که بچمون رو از سر راه پیدا نکرده ایم و اجازه سهی و خطا اونم با سلامتی و جان بچه هامون رو به کسی نمیدهیم. حتی اگر از مدرسه اخراج هم بشه من بچمو در این شرایط نمی فرستم مدرسه. به هیچ وجه
در خواست دارم که با رعایت پروتوکول های بهداشتی همه مدارس باز شوند، درس و تربیتی که در مدرسه باید یاد بگیرند به هیچ وجه در منزل امکان ندارد، اگر امسال هم مدرسه ها باز نشوند خیلی از بچه ها ضربه خواهند دید
انشاأالله که با زدن واکسن دیگر مشکلی برای دانش آموزان پیش نیایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
شما از اون تنبلهاشی که حاضر نیستی به بچه ات اموزش بدی...
مسئولین بی کفایت , حالا نوبت به قربانی کردن بچه های مردم شده است !!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی