بازدید 3518

پیروزی دلخانی، گرایی و طاهری در کشتی اول قهرمانی دنیا

کد خبر: ۱۰۸۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 09 October 2021

نمایندگان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت های قهزمانی جهان برابر رقبایشان به برتری رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان رقابت های ۳ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که در اسلو پایتخت نروژ در حال برگزاری است،

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دورنخست، مقابل دنیز منسک از آلمان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در مبارزه دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار میان لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین می رود. تمیروف در مبارزه های قبلی ابتدا دیمیتریژویچ صرب را ۹ بر صفر برد، سپس مقابل استیگ آندره برگ دارنده مدال های برنز جهان و المپیک از نروژ به برتری ۳ بر یک رسید.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از آذربایجان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، رامین طاهری در دور نخست مقابل میهایل برادو از مولداوی ۳ بر ۲ پیروز شد. وی در یک هشتم نهایی مقابل بی سلطانوف از دانمارک مبارزه می کند.

پیش از این و در جریان رقابت های ۴ وزن نخست، محمدعلی گرایی در ۷۷ و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز جهان شدند، محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم پنجم شد و سجاد عباس پور در وزن ۵۵ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

در ۳ وزن دوم این رقابت ها نیز محمدهادی ساروی در ۹۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم راهی فینال شدند و امشب (شنبه) برای کسب مدال طلا به روی تشک می روند اما مهرداد مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار