بازدید 9194

مبارزه جذاب دو ستاره ایرانی کیک بوکسینگ در ژاپن

دو رزمی کار ایران در مسابقه‌ای حساس و تماشایی به میزبانی ژاپن به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 08 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، مسئولان سازمان K-۱ ژاپن قصد دارند اوایل سال جدید میلادی رقابت جذاب و دیدنی را بین دو ستاره سرشناس کیک بوکسینگ ایران یعنی محمود ستاری و سینا کریمیان برگزار کنند.

بررسی کارنامه این دو ورزشکار بیانگر آن است که هر یک از آن‌ها در کلاس وزنی خود صاحب عناوین متعددی شده اند که همین مساله، حساسیت این مبارزه را دو چندان کرده است.

ستاری مبارز جوان، اما عنوان دار کشورمان، اخیرا موفق شد مقتدرانه و با ناک اوت‌های متعدد، کمربند قهرمانی دسته کراس وزن سازمان K-۱ Krush را از آن خود کند.

در آن سو کریمیان دیگر لژیونر ایرانی مستقر در ژاپن و دارنده کمربند قهرمانی کراس وزن K-۱ Grand Prix، توانست با شکست کیوتارو ژاپنی، همچنان عنوان قهرمان سنگین وزن K-۱ را با خود یدک بکشد.

البته کریمیان سال‌های پرفراز و نشیبی را در سازمان K-۱ پشت سر گذاشته است. وی بعد از کسب عنوان قهرمانی K-۱ در سال ۲۰۱۸ و دفاع از آن در سال ۲۰۱۹، همان سال مقابل حریف ژاپنی تن به شکست داد و این عنوان را واگذار کرد. البته وی یکسال بعد موفق شد با رای داوران بار دیگر کمربند قهرمانی را باز پس گرفته و تا به امروز آن را در اختیار خود گرفته است.

براساس تصمیم مسئولان ژاپنی این مبارزه حساس و دیدنی اوایل سال جدید میلادی برگزار خواهد شد و باید دید کدام یک از این دو ستاره ایرانی می‌توانند پیروز شوند. آیا ستاری جوان قادر است کمربند قهرمانی را از چنگ کریمیان باتجربه دربیاورد؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس