بازدید 4718

تیم اقتصادی دولت به فکر مردم فهیم کف جامعه باشند

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: توقف روند رشد قیمت کالاها و کیفیت بخشی به تولید کالاهای داخلی مهم ترین اقداماتی است که تیم اقتصادی دولت باید دنبال کند.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 08 October 2021

به گزارش «تابناک»، علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار، بیان کرد: اولین انتظار مردم از دولت ثبات قیمت ها است. امروز ضرورت دارد دولت سیزدهم و وزرای نقش آفرین در حوزه اقتصاد، در راستای کنترل قیمت کالاها تلاش مضاعف کرده و نظارت دقیقی اعمال کنند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان اینکه توقف روند رشد قیمت کالاها که آسیب جدی به اقشار آسیب پذیر جامعه وارد کرده است و کیفیت بخشی به تولید کالاهای داخلی مهم ترین اقداماتی است که تیم اقتصادی دولت باید دنبال کند، اظهار کرد: گام اساسی بعد از ثبات بخشی به قیمت کالاها در بازار حرکت به سمت تولید با کیفیت و رقابت پذیر در داخل کشور باشد.

حدادی تصریح کرد: افزایش قیمت ها آسیب فراوانی به اقشار جامعه وارد کرده است. انتظار مردم از دولت سیزدهم کارآمدسازی است و قطعا پیگیری مجدانه و اعمال نظارت دقیق یکی از مولفه های اصلی این موضوع است. تیم اقتصادی دولت باید به فکر مردم فهیم کف جامعه باشند و نظارت بیشتر و بهتری بر بازار اعمال کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی