بازدید 17699

آخرین آمار کرونا در ایران تا شانزدهم مهر/ سقوط جان باختگان روزانه به کمتر از ۲۰۰ تن بعد از ۸۲ روز

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۶۲ میلیون و ۱۸۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۴۵۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 08 October 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴۳ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۱۰۶ دوز اول و ۱۸ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۶۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۶۲ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۱۷۰ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق ۷۵۸ هزار و ۷۶۸ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۸۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۴۲۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۹۸۰ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۲ هزار و ۱۹۷ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۶ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۴۵۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۳ میلیون و ۳۹ هزار و ۲۵۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
در حالی که در کشوری مثل امارات پایان کرونا اعلام شده و بیماری کرونا تبدیل به یک بیماری مهار شده با تلفات اندک روزی یکی و دو نفر شده ما خوشحالیم که تعداد مرگ ومیر در کشورمان به زیر دویست نفر رسیده!؟
درود بر مدیریت جهادی رفتیم زیر 200 تا!!!!!!! احسنت!! ای داد... ای داد!!
بعد از تولید اولیه واکسن برکت مخبر در جایی صحبت می‌کرد و می‌گفت چینی‌ها از یک لیتر ویروس 300دز واکسن، هندیها از یک لیتر ویروس 1800دز واکسن و ما از یک لیتر ویروس 4تا5 هزار لیتر واکسن تولید میکنیم و همه حضار آنجا هم به این آدم احسنت وافرین می‌گفتند!!! من سئوالم این است وقتی مخبر به یک همچین تکنولوژی دست پیدا کرده چرا در تولید واکسن قصور کرد!؟ چرا قولی که به ملت داد را نتوانست برآورده کند و ضرر جانی سنگینی به ملت بیچاره وارد کرد!؟ آیا کسی می‌تواند بابت این قصور از
ایشان بازخواست کند؟ شاید ایشان هم در هاله نور و قداست قرار دارند و ما نمی‌توانیم از ایشان تقاضای پاسخگویی داشته باشیم؟!
البته امروز جمعه است، و بخاطر تعطیلی، آمارها دقیق نیست و آمارهای حساب نشده، دوباره از فردا و پس فردا، خودش را نشان می دهد، و باز قدری زیاد می شود.
اگر وسط هفته هم آمارها زیر 200 بماند، میشه گفت تا موج بعدی، قدری وقت داریم. امیدوارم کسانیکه هنوز واکسن نزده اند، تعلل نکنند که ممکنست چندان فرصتی (تا پیک بعدی) نداشته باشند.
شفای بیماران و طول عمر ایرانیان را از خداوند خواستاریم

امید است بزودی شاهد صفر شدن آمار فوت در همه جای میهن باشیم.
این آمارها دروغ است

و قابل اعتماد و اعتنا نیستند

موج ششم حاصل از زوار اربعین این هفته غوغا خواهد کرد
چه خبر از کرونا یاب مستعان ؟
خدایا تورو به حق این روزهای خوب و مبارک تمام مرضا شفا بده و به بازماندگان صبر .آقا خانم واکسن بزن رعایت کن بزار شرش کنده شه انشاالله .
خوشبختانه با وجود اینکه افرادی مدام غر می زنند و طلبکار نشان می دهند آمارها کاهشی است ملاحظه می کنید افرادی مدام در حال ناله هستند گویی که آمارها نباید کاهش داشته باشد واکسیناسیون هم با سرعت خوب داره پیش میره اگر به بالای 2 میلیون میرسید عالی بود مدام انتقاد مدام طلبکار بودن ما را به جایی نمی رساند هر اتفاقی ممکنه بیفته ممکنه پیک بعدی بیاد و..اینقدر غر نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
افرادی غر می‌زنند، افرادی طلبکارند، مردم ناز و کرشمه دارند، کارتن خوابی سبک زندگیست، مردم از نظام توقع نداشته باشند...... میتوانم بپرسم شما و دوستانتان مردم را چه فرض کرده اید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
یعنی میفرمایید بعد از این افتضاحی که بابت واکسن شما وهمفکرانتان بوجود آوردید و اسباب مرگ هزاران هموطن را فراهم کردید مردم حتی اجازه بقول شما غر زدن هم ندارند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
من ازشما واستاد، نمکی استاد عین الله، استاد مخبر ودیگران دوستانی که شاید به خاطر ناله های ما بعد از از دست دادن عزیزانمان آزرده خاطر شده اید صمیمانه عذر خواهی میکنم و قول می‌دهم دیگر طلبکار شما عزیزان نباشم
زیاد ذوق نکن به زودی پیک حاصل از عزاداری ها خودش رو‌ نشون میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
با وجود اینکه کلیت حرفتون درسته،منفی دادم،چون راضی نیستم به هردلیلی ،یکی از هموطنانم دچار این بیماری بشه،چه رسد به اینکه خدای ناکرده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
متاسفانه دیروز مشخد و اطراف حرم فوق العاده شلوغ و تقریبا هیچکس هم ماسک نزده بود و هر جای شهر اگه یه استکان چایی هم میدادن ملت بدون ماسک تو هم میلولیدن .خدا بخیر کنه
چیه خوشحال باشیم ۱۸۵ نفر مردن؟ بخدا الان وقت قرنطینه دادنه نه وقتی هفتصد نفر میمیرن. ده روز قرنطینه بدید اگه ضرر کردید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
نظرت چیه کلا تا آخر سال تعطیل کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
ای بابا قرنطینه شوخی تلخیه کسی رعایت نمیکنه مردم یه روز کار نکنن از کجا بیارن کرایه خونه بدن و
خورد و خوراک دیگه بماند
این آمار دروغه ترکیه که 55 درصد جمعیت هر دو دوز رو زدن نزدیک 11 میلیون دوز بوستر هم زدن نزدیک 300 نفر کشته داده اونوقت ایران که فقط 14 درصد دو نادوزرو زدن کسیم بوستر نزده 200 نفر کشته داده !!!!!!!!!!!!!!!!
بیخیال بابا
مهم ادامه واکسیناسیون همه تا دوز سوم است کرونا مهار بشه کسب وکار رونق میگیره
یه آمار در بیارید، جمعه ها بصورت معنی داری آمار فوتی پایین بوده هر هفته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار